חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

דירות למכירה ברמת אביב

דירות למכירה ברמת אביב הן החלום התל אביבי הנכסף

מי לא היה רוצה לגור באזור היוקרתי של תל אביב, בדירות עם עיצוב ונוף? נראה שלא פשוט למצוא דירות למכירה ברמת אביב שהן בהישג יד במחירן, אבל השוואה מול מרכז העיר מיד תוכיח שמדובר במחירי מציאה.

מגורים בתל אביב הם חלום של כולנו, הלא תל אביב היא מרכז התעסוקה, המסחר והבידור, ואפשר למצוא בה היצע רחב של עבודות, בכל תחום שנרצה. על כן, המגורים בעיר מבוקשים, אבל יש בעיה אחת גדולה- מחירי הנדלן הגבוהים.

דירות למכירה ברמת אביב- החלום התל אביבי

רמת אביב היא בין האזורים הטובים ביותר בתל אביב, אולי אפילו הטוב ביותר, ועל כן המגורים בו הם החלום של כל תל אביבי שמאס בהמולה וברעש של מרכז העיר. האזור מתאים במיוחד למשפחות או זוגות צעירים, שרוצים לגור באזור היוקרתי של תל אביב, בדירות עם עיצוב ונוף.

כאמור, מחירי הנדלן בתל אביב הם גבוהים במיוחד, ולא ברור מתי העלייה תיפסק או מתי תהיה ירידה דרסטית במחירים. משום שרמת אביב הוא אור מגורים מצוין, דירות למכירה ברמת אביב מגיעות עם תג מחיר גבוה, ובצדק, ועל כן יש קושי להגשים את החלום לגור באזור זה. עם זאת, היות ורוב האנשים שבוחרים לעבור לתל אביב מבקשים להשתקע דווקא במרכז העיר, המחיר של דירות ברמת אביב נמוך באופן יחסי, ואולי יש סיכוי לקנות דירה.

מחירי הנדלן ברמת אביב

במרכז תל אביב, דירה לא משופצת של 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר יכולה לעלות לכם בערך 4.5 מיליון שקלים. לעומת זאת, ברמת אביב החדשה תוכלו למצוא דירה משופצת עם 4 חדרים בשטח של 130 מ"ר בעלות של בערך 3.5 מיליון שקלים. מדובר כאן בהבדל של מיליון שקלים, כשכל מה שמפריד בין שני האזורים הוא מרחק קטן מאוד.

אם כן, על אף שהנדלן בתל אביב הוא יקר מאוד, גם ברמת אביב, ברור כי דירות למכירה ברמת אביב הן אופציה נגישה יותר, ואיתה זוכים בכל היתרונות שהעיר מציעה- מסחר ותעסוקה מפותחים, בילי ופנאי, והכי חשוב, רמת חיים גבוהה במיוחד, והכל במחיר נמוך בהשוואה למרכז תל אביב.

אפשרויות רכישה של דירות למכירה ברמת אביב

כשאדם עומד לפני רכישה של כל נדלן למגורים, הוא יכול להחליט בין דירה חדשה או משופצת לבין דירה שצריכה עבודות שיפוצים ולכן היא מוצעת במחיר נמוך יותר. אותו הדבר קורה גם בתל אביב. אם בתחום השכירות, בעלי נכסים אינם משקיעים ואינם משפצים, דירות למכירה ברמת אביב בדרך כלל מקבלות טיפול מקיף במיוחד. עם זאת, יש יוצאים מן הכלל, ואפשר למצוא דירות זולות שאינן משופצות. לרוב, העלות של הדירה ביחד עם השיפוצים תהיה משתלמת.

אך בכל מקרה, עדיין צריך לקחת הלוואה, וכאן נסיים ונאמר שכדאי להתייעץ עם מומחי הלוואות לפני שמחליטים וחותמים. יש לקחת בחשבון את אי הוודאות שפוקדת את כולנו היום בנוגע למקום העבודה, ולכן יש לחפש משכנתאות עם החזרים נוחים כמה שאפשר.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן