חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

הלוואות אקספרס – לנתינת הלוואה מיידית

 

מי מאיתנו לא מכיר את התחושה של לעבור ליד חנות, לראות איזה פריט שממש מתחשק לקנות ואז להסתכל על המחיר ולהתאכזב: יקר מדיי, מחוץ לתקציב, מנהל החשבון שלי יוריד לי את הראש, בעלי יצעק עליי ועוד ועוד. התחושה שעובדים כל כך קשה כל הזמן אבל אי אפשר לרכוש משהו שרוצים סתם ככה בלי לתכנן יותר מדיי היא מתסכלת מאוד. אני מכירה את התחושה הזו מקרוב. אני עובדת מהבוקר עד הלילה אבל בגלל שרכשתי דירה לבד לפני כמה שנים רובצת עליי משכנתא קשה ומאז מאוד קשה לי להרשות לעצמי להתפנק ולקנות דברים שמתחשק לי תוך כדי תנועה.

עם זאת, לאחר שחוויתי את התסכול של לראות משהו שבא לי ואני לא יכולה להרשות אותו לעצמי, גיליתי את הלוואות אקספרס. הרעיון של הלוואות אקספרס, המוכרות גם בשמן כהלוואות מיידיות, הוא שאפשר לפנות לחברת האשראי או לבנק ולקבל הלוואה מבלי לעבור את מסכת האישורים המתישה הרגילה. אומנם הסכומים הם יחסית קטנים בדרך כלל והריבית על החזר ההלוואה גבוהה אבל הכסף מגיע צ'יק צ'ק לחשבון ואפשר לקנות מה שרוצים. אחרי ששמעתי על המנגנון של הלוואות אקספרס הסכמתי ביני לביני שברגע שיהיה משהו שארגיש שאני פשוט חייבת שיהיה שלי ולא אוכל יותר להתפשר, אקח את ההלוואה. וכך היה. פגשתי חברה והלכנו להסתובב בקניון.

פתאום חלפנו על פני חנות של לואי ויטון וראיתי שם תיק מדהים שרציתי המון זמן ולא הגיע לארץ. העלות שלו הייתה כמה אלפי שקלים ולא היה שום סיכוי שאוכל לרכוש אותו ללא הלוואה. הבנתי שבדיוק בשביל זה גיליתי את הלוואות אקספרס ועכשיו זו ההזדמנות שלי. צלצלתי מיד לבנק שלי ואמרתי שאני רוצה הלוואה על מנת לקנות את התיק. פקידת הבנק לא שאלה אותי יותר מדיי שאלות ורק ציינה את מועד פירעון ההלוואה ומה תהיה גובה הריבית. אחרי חצי שעה הכסף היה בחשבון הבנק שלי וניגשתי לחנות נרגשת ושמחה לקנות את התיק. כל כך שמחתי שגיליתי את המנגנון של הלוואות אקספרס.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן