חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

השכרת רכב באירופה | טיול בבלגיה | השכרת רכבים – השכרת רכב בבלגיה

השכרת רכב בבלגיה

 

כולם יודעים שכשמעוניינים לנסוע לבלגיה לשבוע עד עשרה ימים ולהנות מביקור בכל היעדים והאתרים ההיסטורים, ממקומות הבילוי ומהנוף הבלגי, עדיף לבצע השכרת רכב בבלגיה. כי אז כמובן יש באפשרותנו לתכנן את הטיול בלי לדאוג לזמני נסיעות, תוכניות חיצוניות ונוכל להחליט בזמן אמת כיצד להמשיך את הצעדים הבאים בטיול בבלגיה. אז כמובן שהשכרת רכב באוסטריה היא יתרון נהדר, אך מה עושה חבורה של חברה צעירים שמעוניינים לטייל בבלגיה באופן עצמאי ואין באפשרותם לשכור רכב בהשכרת רכב בבלגיה כיוון שהגילאים שלהם הצעירים מדי אינם מאפשרים להם השכרת רכב בבלגיה? או מה יעשו אותם תיירים פנסיונרים מבוגרים שמפאת גילם המבוגר או תנאים בריאותיים אין הם יכולים להנות מהשכרת רכב בבלגיה. מה הן האפשרויות והתחליפים להשכרת רכב בבלגיה אם כך? כמובן שיש אפשרויות רבות העומדות בפני תיירים המתכננים טיול עצמאי ולא במסגרת מאורגנת ואין באפשרותם, יכולתם או רצונם להשתמש בהשכרת רכב בבלגיה.

אם כן, הם יוכלו להעזר בתחבורה הציבורית העניפה הקיימת בבלגיה. יעמדו לרשותם מערכת אוטובוסים, רכבות ומוניות שיוכלו לשרתם נאמנה. כמובן שהדבר כרוך בתשלום בכל נסיעה, אך גם לכך קיים פתרון. ניתן לרכוש מראש בבלגיה כרטיסים שבועיים או יומיים לכל רשת התחבורה בבלגיה הכוללת רכבות ואוטובוסים וקווי שאטלים מיוחדים לתיירים.

אפשרות נוספת העומדת לאלו שלא יוכלו להנות מהשכרת רכב בבלגיה, ואולי תתאים מאוד לחתך הגילאים המבוגר, היא השכרת רכב עם נהג פרטי, כזה שיעמוד לרשותם מהבוקר ועד הערב, יתור אתם אחר האתרים שתוכננו לאותו היום ויסיע אותם לערים וליעדים שיבחרו. היתרון בנהג צמוד שכזה עולה לעתים על השכרת רכב בבלגיה שכן אין צורך בנהיגה, מה שיכול לחסוך לתיירים שעות של מאמץ ועייפות הכרוכות בנהיגה עצמאית ברכב, במיוחד במקומות זרים.

אם כן, קיימים תחליפים ראויים להשכרת רכב בבלגיה, והם יכולים להתאים לכל סוגי התיירים, בכל הגילאים ובהתאם לסוג הטיול שברצונם לעשות בבלגיה. נותר להם רק לחשב את צעדיהם בהתאם ליכולות הכלכליות שלהם, ליעדים שיבחרו לבקר בבלגיה ובהתאם לצרכים היומיומים שלהם בשגרת הטיול.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן