חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

ליסינג פרטי

ליסינג פרטי – למי זה כדאי ומתי?

התפתחות ענף הליסינג הביא לשינויים בכמה תחומים. הדבר הבולט והחשוב ביותר שכבר במהלך השנים הוא החלפת ההגדרה שנתנו לליסינג המימוני. המונח הזה הרתיע לקוחות רבים, ולכן הוחלט לקרוא לו ליסינג פרטי. החלטה זו שינתה את פני התמונה.

מה זה ליסינג פרטי ולמי זה מתאים?

מדובר בחוזה התקשרות לתקופה מסוימת, כאשר הרכב רשום על שמה של חברת הליסינג. זה מצוין למי שמחפש השכרת רכב בתנאי מימון נוחים, ואינו מעוניין לקנות רכב ולהיות הבעלים הבלעדיים שלו.

הלקוח משלם מקדמה – בערך 20 אחוז מהערך של הרכב – עבור הרכב שאותו הוא רוצה לשכור. עסקת ליסינג פרטי מתאימה למגוון רחב של לקוחות, כי ניתן לבחור מצי רכבים גדול הכולל מגוון רחב של דגמים. תקופת ההתקשרות מול חברת הליסינג נמשכת 3 שנים, ובמהלכה הלקוח משלם סכום חודשי קבוע בעד השימוש ברכב. התשלום כולל את השימוש, אך לא כולל הוצאות של דלק, תחזוקה, וכדומה. עם זאת, יש חברות המאפשרות ללקוחות שלהן לקחת חבילה מיוחדת שכוללת את הטיפולים השוטפים.

בתום תקופת ליסינג פרטי הלקוח יכול לבחור בין שתי אופציות: לשדרג לרכב חדש יותר, ולהתחיל תקופת התקשרות חדשה, או לרכוש את הרכב במחיר של כ 50 אחוז משווי הרכב.

ניתן לעשות ליסינג לרכב חדש או לרכב יד שנייה, כאשר ההבדל הוא בכך שליסינג לרכב חדש מאפשר ללקוח להחזיר את הרכב בתום התקופה, מבלי שייאלץ לבחור בין שדרוג לבין רכישת הרכב.

היתרונות של ליסינג פרטי

לפני הכל, מדובר בפתרון מצוין למי שרוצה רכב פרטי, מבלי שיצטרך להיות הבעלים ולחפש קונה כאשר ירצה למכור אותו.

הליסינג מאפשר להשתמש ברכב חדש בלי להרגיש את המחיר הכבד, ולהמשיך להשתדרג עם רכב חדיש ומתקדם כל 3 שנים, בקלות ובמהירות.

בזכות הליסינג פרטי, אין צורך לקחת הלוואות כלשהן בריביות גבוהות ולא משתלמות. גם תנאי התשלום החודשי של הליסינג הם נוחים מאוד.

מי שרוכש את החבילה שמכסה גם עלויות תחזוקה, יוכל לנהוג בראש שקט.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן