חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

מאזדה 3

מאזדה 3 –חוויה חדשה ל 2014

מאזדה 3 שהושקה לאחרונה היא שידרוג מהותי לרכבי חברת מאזדה היפנית ומעמידה אותה ללא ספק בחזית הבמה של כלי הרכב החדשים המפנקים עבור הנהגים בכלל והנהג הישראלי בפרט.

חברת מאזדה היפנית הלכה על כל הקופה עם הדגם החדש של מאזדה 3 והחליטה על השקה נוצצת וחובקת עולם על פני מספר יבשות מיפן שבמזרח ועד גרמניה שבמערב והכל כדי להראות את היכולות הנפלאות של הרכב החדש ואת העמידות הגבוהה שלו.

עבור הנהג הישראלי הממוצע רכבי מאזדה בכלל ובטח שמדגם 3 הם כבר כלי רכב מוכר שאלפים ממנו עולים מדי שנה על כבישי ארצנו ונידמה כי הם מאותם רכבים שכמו ניבנו עבור הנהג הישראלי הממוצע וטעמו האישי. ועם כל זאת הדגם החדש מגביה את הרף ומעלה את הדגם לרמה חדשה של נוחות, פינוקים ויכולות טכנולוגיות.

מאזדה 3 החדשה כוללת עיצוב חדיש בעל מראה ספורטיבי ודינאמי מבעבר עם לוק מודרני ואגרסיבי בזכות קימורים לאורך הרכב ופנסים בעלי מראה חתולי, כאשר הדגם עצמו מזכיר במעט את רכבי מאזדה 6 עם טוויסט צעיר ורענן יותר.

אז מה השתנה במאזדה 3?

תא המטען קיבל נפח גדול יותר מבעבר ומאפשר שימוש נח יותר ותא הנוסעים הוא חוויה בפני עצמה. מד מהירות דיגיטלי עם תצוגה עילית הוא חידוש מרענן אבל עיקר תשומת הלב היא מערכת מולטימדיה גדולה ומודרנית המזכירה שימוש באייפד ומאפשרת שליטה כמעט בכל פעילות של הרכב.

המנוע אינו טומן חידושים רבים אך השילוב המוצלח שלו עם תיבת 6 הילוכים חדישה מאפשר תחושה של כח ועוצמה בלחיצה על דוושת הגז ותפוקה טובה ביותר של הרכב לדרישות הנהג.

נוחות הנהיגה עצמה השתפר הלעין שיעור עם גלגלי מגנזיום 18" גדולים שמאפשרים שליטה טובה יותר ברכב בעיקר בעיקולים או פניות חדות והנהג ללא ספק יכול להרגיש את קלות הניווט בדגם החדש.

לכל הנתונים הללו מצטרפים לא מעט פיצ'רים שמשפרים את כל חווית הנהיגה במאזדה 3 החדשה וכולם מהנים וקלים לשימוש כמו פנסים ראשיים עם הפעלה אוטומטית, מערכת שמע מקורית עם צג TFT, בלוטות' ו MP3, מצלמה אחורית לנהיגה ברברס ולהקלה בחניה, כפתור הנעה ללא מפתח, מערכת דימום מנע בסיבובי סרק לחסכון בדלק ועוד.

הרכב עצמו מגיע כיום במגוון צבעים כמו אדום, שחור ואפור אך גם עם גוונים ייחודיים של גווני אפור או תכלת שונים לפי הטעם האישי של כל אחד ואחת.

כל אלו מעמידים את הדגם הזה ללא ספק בחזית של כלי הרכב בקטגוריה שלו ואין כל ספק כי מי שעד היום נהנו מדגם זה, אם בצורת רכבם הפרטי ואם בשיטת השכרת רכב, ימהרו לעבור לדגם החדש או ימליצו מכל הלב לבריהם לבחור ברכב שהוא גם מהנה לנהיגה, גם מפנק את הנהג והנוסעים וגם עם מחיר תחרותי בקטגוריית הרכבים שלו.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן