חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

מחיר לימודים שוק ההון | קורס מניות | בורסה – לימודים שוק ההון

מחיר לימודים שוק ההון | קורס מניות | בורסה – לימודים שוק ההון

מה נותנים לנו לימודים שוק ההון ואיך הם מכשירים אותנו לקראת העבודה כסוחר בשוק ההון.

לימודים שוק ההון מספקים ללומד את התחום ארגז כלים שיכשיר אותם לעבודה בשטח. הכרות עם שוק ההון אינה מסתיימת בהכרות שטחית של עולם המושגים בשוק ההון. כמו בכל תחום, גם בלימודים שוק ההון יש להשתמש בז'רגון המקצועי כדי לדעת את השפה וכדי לתקשר ברמה הביסית ביותר, אלו היסודות הנלמדים בלימודים שוק ההון. אך מעבר לבסיס הזה יש עוד דרך ארוכה. הקורסים השונים המרכיבים את לימודים שוק ההון, כוללים, לימודי מסחר, לימודי הבורסה על כל היבטיה, תיקי השקעות, מניות,והמסחר במניות, כל אלו הם רק חלק מהקורסים שי לעבור בלימודים שוק ההון כדי להיות בקיאים בעולם המסחר.

הלימודים הללו מעניקים לסטודנט חוויה בלתי רגילה הרבה מעבר לרכישת ידע. כמובן שכאשר לומדים תחום חדש המוח נפתח לעולם חדש של ידע וסכמות חדשות ניבנות במוחו של האדם. הידע החדש נאגר במוחו של הלומד והוא נפתח לעולם שכולו עוסק בכלכלה כסף והון. ומעבר לכך החוויה של הלומד היא גם חוויה של ריגוש. הריגוש נאמר עליו רבות כשהוא משודך לכסף. כסף מניע את העולם הזה, אנו שואפים לעוש ועוד כסף וכאשר אנו מקבלים את התחושה שיש בידינו סכום כסף גדול אנו מרגישים את הכח והעוצמה שהכסף מעניק לנו ולכן אנו מרגישים מסופקים ומאושרים לרגעים אלו. עצם העובדה שתנודות שוק ההון רבות הן והכל יכול להשתנות בן רגע, מעניק לריגוש הזה מימד נוסף של לחץ ופחד פן ישמט מידנו מגש הכסף והכל ירד לטמיון. את העובדה הזו כולנו מכירים והיא מוסיפה מימד נוסף לחוויה שבעיסוק בשוק ההון. ממש כמו בהימורים המסחר בשוק ההון הינו ממכר והחוויה היא חווית הימורים, רק שהכסף אינו שלנו ואנו אחראים על סכומי כסף של הלקוחות שלנו. יש לנו את האפשרות לנהל את הכסף בצורה שנראית לנו הנכונה והטובה ביותר והסיכון כמובן קיים תמיד.

בלימודים שוק ההון אנו מקבלים את החוויה הזו דרך העיניים של התלמיד, ללא הפחד והמתח שיש לסוחר בשוק ההון והחוויה מתעצמת ככל שאנו מתקדמים בלימודינו.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן