חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

מכונת קפה ביתית – הפינוק הפרטי שלי

 

מאז ומתמיד הייתי מאוהבי הקפה המושבעים: לא משנה באיזו שעה של היום ומה התצורה שבה הגיע, קפה היה הטעם המועדף עליי: במשקה- הלכה למעשה, גלידה, ממתקים ושאר קינוחים. כאשר עברתי לדירה משלי, אמי שאלה אותי מה היא יכולה לקנות לי בשם כל המשפחה אשר יהיה שימושי וישמח אותי. מבלי לחשוב פעמיים עניתי לה: "מכונת קפה ביתית". "מכונת קפה ביתית? מה זה?" שאלה. אימי היא אישה טובה אבל צנועה מאוד ומבחינתה קפה שחור או קפה נמס עם קצת חלב זה מספיק. היא לא הכירה את האפשרות שניתן לרכוש מכונת קפה בגודל קטן אשר תתאים לשימוש ביתי.

לאחר שהודעתי לה מה אני מעוניינת שהמשפחה תרכוש עבורי לדירתי החדשה, היא פצחה במחקר מעמיק על סוגים שונים של מכונת קפה ביתית – מה עלויות? באלו צבעים הן מגיעות והיכן ניתן לרכוש אותן. היא שאלה אותי באיזה צבע הייתי רוצה שתהיה מכונת קפה ביתית שיקנו לי ומה הפונקציות שהייתי רוצה שתמלא וגם האם אני רוצה מקציף חלב בנוסף למכונת קפה ביתית. כשבוע לאחר שעברתי לדירתי החדשה עשיתי חנוכת בית ואז הגיעה אימי עם ברק בעיניים וקופסא ענקית עטופה בנייר עטיפה נוצץ. על אף שידעתי שיש בתוך הקופסא העטופה מכונת קפה ביתית ממש התרגשתי שמשפחתי קנתה לי אותה.

הסרתי את העטיפה מהקופסא ופתחתי אותה. בפנים הייתה מכונת קפה ביתית בצבע אדום בוהק ויחד איתה הגיע מקציף חלב בצבעים של כסף ואדום על מנת שיהיה תואם למכונה. אימי אשר תמיד חושבת על התמונה במלואה, רכשה גם כמה חבילות של קפסולות קפה על מנת שאוכל כבר להתנסות ולהכין קפה לכולם. אבי שותה רק אספרסו אז הוא היה הראשון שהכנתי לו קפה. אימי ואחותי ביקשו קפוצ'ינו ואחי ביקש מקיאטו. במומחיות רבה חיברתי את המכונה לחשמל והתחלתי במלאכה. תוך מספר דקות כולם ישבו בסלון עם כוסות הקפה שלהם והיו מרוצים מהרכש החדש אשר נקנה עבורי אבל בפועל הם נהנו ממנו לא פחות.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן