חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

מסעדת שף אירופאית | מסעדת יוקרה | סיטארה סי אנד סאן – סיטארה

מסעדת שף אירופאית | מסעדת יוקרה | סיטארה סי אנד סאן  –  סיטארה

 

סיטארה הינה מסעדת שף אירופאית איכותית וטובה. מסעדה זו הוקמה בשנת 2004, ומאז ניתן לראות את הצלחתה, ואכן כיום היא נחשבת לטובה ובעלת רמה, ואנשים רבים מגיעים אליה בכדי לטעום את המאכלים הקיימים במסעדה זו.

אין ספק שכאשר מגיעים למסעדה זו אז נהנים גם לאכול בה מבחינת כך שהיא ממוקמת אל מול נוף מרהיב ביותר, הנוף של הים, ועל כן נוצרת חווית תרבות של אכילה לצד הנאה.

 

כל ארוחה וארוחה שנעשית במסעדת סיטארה נעשית על הצד והאופן הטוב ביותר וזה בכדי שהלקוחות יהנו מארוחות משובחות ואף ירצו להגיע שוב ושוב.

המנות אשר נעשות בסיטארה נעשות על ידי שף מקצועי ועל כן הכל ברמה כה גבוהה.

כל סועד אשר מגיע לסיטארה איננו יכול להשאר אדיש אל מול הריחות היוצאים מן המטבח ומן המאכלים המשובחים.

למעשה המטבח נחשב כמטבח איטלקי וצרפתי, ועל כן גם המאכלים הם כה טעימים, מפני שגם התיבול שלהם הוא תיבול בעל מרקמים שונים ומעודנים.

 

בכל שעה משעות היממה אתם יכולים למצוא תפריט שונה של ארוחה, כל אחת מן הארוחות השונות נחשבת לארוחה מפנקת וים תיכונית, בן אם אתם מגיעים בשעות הבוקר, הצהריים, או הערב.

 

בשעות הבוקר ישנו תפריט מסודר וטעים של ארוחת בוקר מפנקת ביותר, בשעות הצהריים קיימת בד"כ ארוחה עסקית ומשתלמת שמגיעה כמנה ראשונה, מנה עיקרית, ושתייה, וכן בשעות הערב ישנו תפריט מסודר שמציע לכם ארוחה טעימה ומגוונת.

 

הנכם יכולים למצוא בסיטארה שלל מנות עיקריות בין אם זה דגים, בשרים משובחים, פסטות, ועוד.

כאשר מגיעים למסעדת סיטארה יכולים גם להנות מבר משקאות עשיר, כמו למשל קוקטיילים שמכינים במקום, וכן עוד מבחר רב ביותר של משקאות שונים,כמו למשל שמפניה שהיא גם מהארץ וגם מכל רחבי העולם, ויינות משובחים שידועים בטיב שלהם, על כן אם הנכם מחליטים לצאת בשעות הערב למקום זה אז אתם יכולים לשבת על הבר להנאתכם ולהעניק לעצמכם ערב מפנק ביותר.

 

אין ספק שארוחה בכזאת מסעדה נחשבת לארוחה מהנה מעבר לכך שהיא טעימה, מפני שגם האוכל הקיים בסיטארה הוא אוכל משובח טעים ואיכותי, גם מגוון המשקאות שם הוא רחב, וגם אתם יושבים במקום שמשרה עליכם את האווירה הטובה ביותר שניתן לבקש.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן