חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

עופר פיינשטיין – מנכ"ל קו-אופ ישראל

עופר פיינשטיין

בסוף שנת 2011 מונה עופר פיינשטיין למנכ"ל חברת קו-אופ, שהיא אגודה שיתופית שעוסקת בקמעונאות מזון, החברה נוסדה בשנת 1939 בשם קו-אופ ירושלים, כיום הרשת פרוסה מנהריה וקצרין בצפון ועד גדרה בדרום.

קו-אופ היא הרשת השלישית בגודלה שמתמחה בשיווק בישראל. הרשת מונה למעלה מ125 סניפי רשת שמתפרסים ברחבי הארץ, וגם השנה נוספו סניפים חדשים לרשת.


עופר פיינשטיין מנכ"ל חברת קו-אופ, הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, ותואר שני במשפט מסחרי מאוניברסיטת תל אביב וUCLA.  בנוסף, עופר פיינשטיין, הואבעל תואר ראשון במדעי החברה שאותו קיבל מהאוניברסיטה העברית, הוא למד מנהל עסקים ב UCLA, והתחיל דוקטורט במשפטים באוניברסיטת חיפה.
עופר פיינשטיין פועל בנוסף באגודת הידידות מכון שלוה, ודירקטור במכון סאמיט, שהיא עמותה לשירותי טיפול ושיקום. בעברו, עופר פיינשטיין היה עורך דין מצליח.
מאז מינוייו למנכ"ל החברה, עופר פיינשטיין פועל ביעילות רבה בכדי לקדם את חברת קו-אופ, הוא עצר את גיוסי עובדים וצמצם את כוח האדם בחברה בכ10%, ובכך עופר פיינשטיין הגדיל משמעותית  את הרווחים ואת היעילות בחברה.

אחת מהפעולות החשובות שחברת קו-אופ עשתה היא לצרף את המרכולים והמינימרקטים ביישובים כזכיינים של החברה, מכוון שהספקים דורשים מחירים גבוהים יותר על המוצרים מהמרכולים והמינימרקטים ביישובים, ובכך הצרכנים צריכים לשלם מחיר גבוה, או לנסוע במיוחד עד לעיר שכנה בכדי לשלם פחות. כתוצאה מפעולה זו, המרכולים והמינימרקטים יוכלו לנצל את כוחם מול הספקים ולדרוש מחיר נמוך יותר על המוצרים. עופר פיינשטיין הודיע כי בזכות פעולה זאת המחירים במינימרקטים ובמרכולים ביישובים ירדו בכ-15%.
הציבור גם יכול לרכוש מניות באגודת קו־אופ, שתזכה את הרוכשים בה ב10% הנחהבכל סניפי הרשת, כולל מבצעים, וזכות לבחור ולהיבחר למוסדותיה של החברה.

כחלק מתהליכי הפיתוח והגדלת הרווחים של החברה, עופר פינשטיין מתכנן לבנות מעל חלק מסניפי הרשת בניינים שישמשו למגורים, החברה צופה שהמהלך יניב לחברה יותר מ־100 מיליון שקל בשלב הראשוני לבנייה שתתמקד בעיקר בסניפים שבאזור ירושלים, מכוון שקו-אופ היא בעלת המבנה בסניפים שבאזור ירושלים, אך באזורים האחרים קו-אופ משכירה את המבנה.
חברת קו־אופ בהנהלת עופר פינשטיין  עושה פעולות רבות בכדי לחבר את הקהילה, כמו למשל פינות הפעלה לילדים בסניפי הרשת, הרצאות בנושאי תזונה וניהול משק בית, ומשתפת פעולה עם הרשויות מקומיות בכדי לתמוך באנשים בעלי מוגבלויות, ומוכרת בסניפיה מוצרים שונים כגון כריכים בריאים לילדים או סלטים אישיים.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן