חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

קורא כרטיסים מגנטי – חיוב פשוט בלי התעסקות

 

כשהחלטתי לפתוח דוכן בנחלת בנימין היה לי ברור שלא יהיה לי זמן או סבלנות להתעסק עם כסף מזומן. הדוכן יהיה עמוס בדברים ויהיו הרבה לקוחות ואנשים מסביב והתעסקות בכסף מזומן ומתן עודף תיקח את הקשב שלי ממתן שירות ללקוחות. הבנתי מהר מאוד שאני צריכה קורא כרטיסים מגנטי כך שאוכל לחייב את הלקוחות ישירות בכרטיס אשראי ללא בעיות או חישובים מיותרים. לא ידעתי איזה קורא כרטיסים מגנטי יהיה הכי נוח עבורי ולכן פניתי לרשת אינטרנט על מנת לבדוק מה המכשירים המומלצים ומה הדברים שאני צריכה לשים אליהם לב כשאני מחפשת קורא כרטיסים מגנטי לשימוש.

לאחר שאבחנתי מספר תכונות שאני צריכה שיהיו בקורא כרטיסים מגנטי, פניתי לחנויות המתמחות. היו מספר חנויות באיזור שלי שמכרו סוגים שונים של קורא כרטיסים מגנטי והתעניינתי לבדוק מה השוני והייחודיות של כל אחד מהם. מאחר ועשיתי בדיקה מקדימה ברשת האינטרנט היה לי מידע קודם כך שיכולתי לשאול שאלות רלוונטיות על כל אחד מהמכשירים ולא להיות הדיוטה. אחרי שבדקתי כמה סוגים של קורא כרטיסים מגנטי החלטתי על אחד מהם שהיה נראה לי הנוח והיעיל ביותר. הייתי זקוקה לקורא כרטיסים מגנטי שאני יכולה לתלות עליי או לשים בכיס ושהחיוב בו יעיל ונוח.

כמו כן רציתי שיהיה חיבור לטלפון הנייד שלי וכך החתימה של הלקוחות תיעשה ישירות על מסך הטלפון שלי. מצאתי את קורא כרטיסים מגנטי שהיה בדיוק בגודל שרציתי ואותו קניתי. ניגשתי לנחלת בנימין כדי למקם את הדוכן שלי. ראיתי איך כל המוכרים סביבי מסתבכים עם העיסוק עם מזומן ולא שמים לב ללקוחות הפוטנציאליים שעוברים ליד הדוכן שלהם בזמן שעסוקים עם חישוב המזומן שקיבלו וכמה עודף הם צריכים להחזיר. לעומתם אני הייתי מרוכזת כל הזמן רק באנשים שעברו מסביב, יכולתי ליצור קשר בקלות עם כולם והפנים שלי קיבלו כל לקוח פוטנציאלי בברכה. בגלל שהחיוב נעשה רק באמצעות כרטיסי אשראי לא היה לי שום חשש שיגנבו ממני כסף מזומן שלא אצליח להשיב לידי לעולם.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן