חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

חדר כושר
בריאות וכושר

תכירו את רשתות מועדוני הכושר המובילות בישראל

מדינת ישראל נהנית מימים רבים של שמש שעל פניו מאפשרים ביצוע פעילות ספורטיבית בחוץ לכל אורך השנה.

יחד עם זאת, לביצוע פעילות ספורטיבית בחוץ יש מספר חסרונות שחדרי כושר טובים ואיכותיים גוברים עליהם די בקלות.

ראשית כל, לביצוע פעילות ספורטיבית וכושר בתוך חדר כושר יש יתרון של מתקנים טובים ואיכותיים, דבר שמסייע הן בביצוע פעילות ספורטיבית טובה ונכונה, כזו שמסייעת בבניית כושר ובשמירה על בריאות טובה, והן בשמירה על הגוף שכן מתקנים איכותיים יכולים לסייע בשמירה על הגוף מפני פציעות ופגיעות מיותרות.

בישראל ישנן מספר רשתות מועדוני כושר איכותיות ומקצועיות. תחת רשתות אלו, אשר פועלות בפריסה ארצית וניתן למצוא מגוון רחב של אימונים, חוגים ומתקנים שונים ניתן למנות מספר שמות בולטים כגון גרייט שייפ, ספייס והולמס פלייס.

משקולות
משקולות חבריו הטובים של המתאמן

כל הרשתות הללו הן רשתות ותיקות ומכובדות אשר כל אחת מהן נבדלת מהשנייה באיכות המתקנים, המאמנים, פריסת הסניפים וכמות החוגים שמוצעים בכל אחת מהן. אבל אין ספק שאחת המובילות היא גרייט שייפ. הרשת הותיקה הזו, שפועלת ברצף מאז שנת 1996 נחשבת לאחד ממוסדות הכושר האיכותיים והותיקים בישראל. 

אחרי מספר שנים בהן הרשת פעלה כסניף בודד ובוטיקי, הרשת החליטה להתרחב וב-2001 נפתחו מספר סניפים חדשים של הרשת ובעצם על ידי כך גרייט שייפ הפכה במהלך זה לאחת מחברות חדרי הכושר המובילות בישראל עם סניפים בפריסה ארצית.

כרשת מובילה ואיכותית, גרייט שייפ מציעה למתאמנים ולמתאמנות בה צוות מדריכים מקצועי, מסור ותומך, מגוון שיעורי סטודיו ופלאטיס, קבוצות ריצה המעצימות את החוויה גם מחוץ לקירות המועדון, שלל פינוקים כמו באר תזונה, מלתחות מפנקות וספא ייחודי וכמובן חדר כושר מאובזר ומתקדם. כל אלה נועדו בכדי להביא את המתאמנים אשר חברים ברשת ולתוצאה הרצויה ולשמירה על כושר, והכל תוך כדי שמירה על הנאה מירבית מהפעילות הספורטיבית החשובה והמעשירה.

גרייט שייפ מתהדרת בסניפים בכל רחבי הארץ ובמיקומים מרכזיים. סניפיה של גרייט שייפ מתפרסים על פני מגוון רחב של מקומות כגון תל אביב, רעננה, כפר סבא, גדרה ובאר שבע. מעבר לכך, סניפיה של גרייט שייפ ממוקמים בשלל מיקומים מרכזיים בתוך הערים. כך למשל, הסניף של גרייט שייפ בתל אביב ממוקם ממש במרכז העיר, בכיכר רבין. כך, הדבר מאפשר לכמה שיותר מתאמנים ומתאמנות להגיע ולהתאמן בזמנם הפנוי ומבלי לבזבז זמן יקר על הגעה לאימון וחזרה ממנו. 

כושר
בצעו תרגילים נכונים לקבלת גוף מושלם

מלבד המיקומים המרכזיים של גרייט שייפ, החברה מפעילה מגוון רחב במיוחד של שיעורים בסטודיו, באופן שמשלים את חווית האימון ומעצים אותה. כך, באמצעות שיעורים כגון פילאטיס מכשירים ופילאטיס מזרן, יוגה, אירובי, זומבה, וקיקבוקס כל אחת ואחת יכולים לייצר לעצמם חווית אימון משלימה ואולי אף חווית אימון שעומדת בזכות עצמה המסייעת בשמירה על הכושר, והכל תוך כדי שהפעילות נעשית בחברה ויחד עם אנשים אחרים, באופן שמסייע גם ביצירת מעין "קבוצת תמיכה" התורמת להתמדה ולהמשכיות של הפעילות הספורטיבית. 

כך, באמצעות פריסת סניפים רחבה, יחס אישי ומגוון רחב של פעילויות ספורטיביות, גרייט שייפ נחשבת כבר מזה שנים רבות לאחת מרשתות הכושר המובילות והטובות בישראל שמשרתת אלפי לקוחות מדי יום.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן