חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

אובדן כושר עבודה | ביטוח | אי כושר עבודה – ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח אשר מומלץ עבור כל אדם משום שאין האדם יכול לדעת אם יארע לו משהו בעבודה, ועל כן מומלץ שהאדם יבטח את עצמו מראש.

כאשר מתרחש נזק בעבודה ואין ביטוח זה אזי בכך יכול להיות לאדם אובדן גדול.

ואילו כאשר מתרחש נזק וישנו ביטוח אובדן כושר בעבודה אזי ישנו מקור הכנסה חודשי.

אותו מקור הכנסה משמש כתחליף למשכורת הקיימת לאדם, במקרה ואירע מצב שנפגעתם מתאונה כלשהי או ממחלה, ובעקבות כך אינכם יכולים להמשיך להתנהל בעבודתכם כמו שהייתם רגילים עד לאותה עת.

את הביטוח אובדן כושר עבודה ניתן לרכוש בפרימיה שהיא משתנה או בפרימיה שהיא קבועה.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה ניתן לרכוש כחלק ממסגרת פוליסות ביטוח, או כביטוח בפני עצמו.

כאשר התבצע מצב שבו נשללת האפשרות לעבוד ונוצא מצב של אובדן כושר אזי ישנו תשלום פיצוי חודשי שניתן למבוטח, והוא מתבצע כ-3 עד 6 חודשי המתנה, אם לאחר תום התקופה הזו נמצא המבוטח במצב של אובדן כושר עבודה אזי מתבצע לו הפיצוי.

הפוליסה תשוחרר מתשלום פרימיות במקרה של אובדן כושר עבודה.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה ניתן לרכוש כחלק ממסגרת של פוליסת ביטוח, או כביטוח בפני עצמו.

ישנו אובדן כושר עבודה אשר נוצר כתוצאה מתואנה שהתרחשה, בעקבות אותה תאונה אין העובד יכול להמשיך את עבודתו כבתחילה משום שאבדה לו האפשרות ועל כן ביטוח אובדן כושר עבודה עוזר בכאלו מקרים.

 

אם העובד מצליח לעבוד בעבודה אחרת באופן חלקי או מלא אזי השלמת ההכנסה גורמת לפגיעה בהשתכרות ואז הנפגע איננו יקבל כספים על כך.

הפיצוי של אובדן כושר עבודה משולם עד לתום תקופת המבוטח באובדן הכושר בעבודה או עד לסיום תקופת הביטוח.

כמו כן ישנה אפשרות לקבל פיצוי מלא של אובדן כושר עבודה בעת שמדובר בהריון או בלידה, אך צריך שגיל המבוטחת בתקופת ההריון אינו יעבור את 42.

 

אלו אשר יש להם ביטוח אובדן כושר עבודה מבטחים את עצמם נגד מקרים שבהם יכול להרע להם נזק כלשהו ואינם יוכלו להמשיך להתנהל באותו אופן שהתנהלו עד כה.

כמו כן ישנו ביטול חריג של תאונות עבודה- וזה אומר שהמבטחת משלמת פיצוי חודשי גם בעת שיש לה זכאות לפיצוי על פי החוק של הביטוח הלאומי.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן