חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

אחריות מקצועית | ביטוח אחריות מקצועית רפואית | ביטוח מקצועי – ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

 

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים, נועד להגן על כל אותם עוסקים בתחומי הטיפול הרפואי, הקונוונציונאלי והלא קונוונציונאלי, כגון רפואה משלימה, טיפולי קוסמטיקה, טיפולים משלימים וכל מי שנותן שירותי טיפול לגוף ונפש.

כיום קיימים בשוק הרפואה מטפלים רבים שאינם רופאים ועוסקים בטיפולים מסוגים שונים. רפואה סינית, רפואה משלימה, עיסויים מסוגים שונים ועוד. חולים רבים מעדיפים לגשת לתחומי הרפואה המשלימה לפני שהם מגיעים לבתי החולים. הם מנסים לפתור את הבעיות הרפואיות שלהם בהליכים פחות חודרניים מההליכים הרפואיים. לעתים חוךים מגיעים במצב קריטי למטפלים שונים ומקווים שימצאו מרפא ללא ניתוחים ותרופות.

המטפלים מצידם עושים מאמצים לפתור את בעיות הרפואיות בדרכי הטיפול בהם הם מתמחים.

אך לא אחת נוצר מצב של פגיעה שלא במכוון, נזקים, או החמרה במצב המטופל וזה ברב יאושו עלול להטיח את האשמה במטפל ולעיתים יגיע הדבר לתביעה משפטית.

כדי שכל מטפל יוכל להשקיע את מיטב יכולתו בטיפול ולא יהיה מונע מפחד וחשש מתביעה אפשרית, כדאי לו לרכוש לו פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למטפלים, זו תתן לו את ההגנה בתסריטים עתידיים של תקלות, טעויות או נזקים שעלולים להיגרם למטופליו. ביטוח אחריות מקצועית למטפלים תכסה את כלל הוצאות התביעה אם תהיה כזו כנגד המטפל. רצוי לוודא כי ביטוח אחריות מקצועית למטפלים מכסה את המטפל לאורך כל השנים ולחדש אותה בזמן, שחלילה לא יווצר מצב כי הוגשה תביעה כאשר המטפל לא היה מכוסה בביטוח אחריות מקצועית למטפלים.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים הינו ביטוח מיוחד ומספק הגנה מעבר לביטוח מקצועי רגיל. כיוון שהמטפלים עוסקים באופן ישיר בגוף המטופל, עלולים להגרם נזקים בגוף ואפילו חלילה מוות.על כן, היקף הנזק גדול יותר במצבים של פגיעה בגוף, ויש לכסות את המטפל באופן שיגן עליו מפני תביעות שכאלה, זהו למעשה תפקידו של ביטוח אחריות מקצועית למטפלים.

כל מטפל מיד בתום הכשרתו ותחילת עיסוקו במקצוע החדש צריך להצטייד בביטוח אחריות מקצועית למטפלים, כדי שזה יגן עליו ויכסה אותו מהיום הראשון בו הוא עוסק במקצוע ולאורך זמן. כך יוכל המטפל הצעיר להבטיח את עתידו לפחות מהבחינה הביטוחית ולהיות סמוך ובטוח כי הוא מוגן מפני תרחישים לא נעימים עתידיים שעלולים להפתיע אותו.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן