חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

פוך שמיכת פוך שמיכת פוך זוגית

איך שמיכת פוך זוגית תעזור לנו לחסוך בכסף

במדינות רבות באירופה, למרות הקור העז והמקפיא בעונת החורף הסגרירי, מעדיפים התושבים להתחמם בעזרת שמיכת פוך זוגית ולא בעזרת אביזרי חימום חשמליים, להבדיל מתושבי מדינת ישראל, שמעדיפים לבזבז חשמל רב שגם עולה הון תועפות ומזהם את הסביבה עד לאין שיעור. אז קר מדי בשביל לצאת מהבית וללכת להצגה בתיאטרון אורנה פורת או אחרים וכל מה שבא לנו זה להתכרבל בספה ולראות סרט בטלויזיה.

במדינה כמו שלנו, כדאי שיונהג מנהג שכזה. בעקבות הטענות הרבות על יוקר המחייה, מתבקש כי הצרכנים יפחיתו בשימוש החשמל שלהם, שממילא מרקיע שחקים ויקצצו בהוצאות שלהם על מנת שיוכלו להשתלב במצב הכלכלי של ימינו. אולם, לא כך הדבר. הבזבוז מרקיע שחקים ובמקום לקנות פשוט שמיכת פוך זוגית אחת איכותית האוגרת את חום הגוף ומעניקה לילה שקט וחמים, האזרחים מעדיפים להשתמש בחימום חשמלי שגם פולט גזים רעילים המזיקים לסביבה, גם מזיק לבריאות בכך שגורם לבעיות נשימה, אלרגיה ויובש וגם יקר.

שמיכת פוך זוגית שומרת על חום הגוף

שמיכת פוך הינה פריט יחסית זול וזמין שניתן להשיגו כמעט בכל חנות המציעה כלי בית ומיטה. ההיצע היום גדול מנשוא וכל אחד יוכל למצוא את אשר חפצה נפשו ואת השמיכה שהכי מתאימה לו. ההיצע מתבטא בקשת צבעים רחבה ומגוונת, בגדלים שונים המותאים למיטת תינוק, למיטת יחיד, שמיכת פוך זוגית וגם למיטות קינגסייז. שמכת פוך יכולה להגיע במילויים שונים, כשהאיכותי מכולם הינו מילוי של נוצות אווז היפואלרגניות.

בנוסף לשימוש בשמיכת פוך זוגית, כדאי לדאוג גם להתעטף בשכבות ביגוד נוספות ועדיף משכבות אטומות שיאגרו את חום הגוף וישמרו עליו. במקביל, כדאי לגרוב גרביים עבות ומחממות שיתנו קונטרה לקור העז שמגיע מהרצפה הקרירה כאשר אנו דורכים עליה.

איך נמנע חדירת קור לבית

וילונות חיפוי על הפתחים של החדר ודאי יעשו עבודת חימום נהדרת. הם יבודדו את חום החדר וימנעו מרוח קרירה להכנס ולהוריד את טמפרטורת החדר אל מתחת לרמה הנעימה לגוף. בנוסף, סגירת דלתות פנימיות תעזור גם היא למניעת סירקולציה של אויר קר ולשמירה על חום החדר.

כדאי להתכונן מראש לחורף ולאטום את הבית מבחוץ ומבפנים ולדאוג שלא ישארו חריצים שדרכם יוכל להיכנס משב אויר קר. אם קיימת קומת גג, יש לדאוג לאיטום הרעפים ולתחזוקה שוטפת שלהם על מנת למנוע נזילות מיותרות אל פנים הבית וחדירת רוח צוננת.

ובכן, בעזרת פעולות פשוטות למדי ניתן לשמור על טמפרטורת חדר נעימה מבלי להשתמש באמצעי חימום חשמליים למיניהם. שמיכת פוך זוגית וביגוד חם ישמרו על חום גופנו ויעזרו לנו להתחמם מבלי לבזבז הרבה אנרגיה וכסף.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן