חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית לעורכי דין – ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

 

ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח אשר מעניק הגנה מלאה וכיסוי עבור כל ההוצאות אשר היו אמורות לצאת בהגנה משפטית של תביעות שונות.

במשך כל תקופת הביטוח זוכעה המבוטח להגנה מלאה מפני תביעות היכולות להתקיים מולו.

הכיסוי הוא כיסוי רטרואקטיבי ונועד עבור מקרים שהתקיים בהם מעשה רשלנות, אותו מעשה התבצע טרם אשר התחיל הביטוח, וכל זאת כאשר המקרה לא היה ידוע למבוטח בעת תחילת הביטוח, התביעה אשר מוגשת היא במשך תקופת הביטוח.

 

ביטוח אחריות מקצועית הוא למעשה ביטוח אשר נועד בכדי לכסות נזקים שיכולים להגרם לגוף או לרכוש של צד ג', וזאת בעקבות הפרה מקצועית שהתקיימה בתמימות לב.

קיים כיסוי בפוליסה אשר ניתן נגד אותו מעשה, ונגד התביעה אשר הוגשה במהלך תקופת הביטוח.

הכל תחת כך שהאירוע הביטוחי התרחש לאחר התאריך הרטרואקטיבי שנקבע בפוליסה.

 

אנשים אשר עוסקים במקצועות חופשיים עלולים להיות נתונים תחת תביעות של הלקוחות.

וזאת משום שלקוחות רבים טוענים שנעשתה מולם רשלנות מצד המטפלים והם אינם מרוצים מהטיפול אשר הוגש לפניהם ועל כן הם הולכים לתבוע את אותם מטפלים.

הללו אשר עוסקים במקצועות חופשיים יכולים להיות כאלה אשר עוסקים בתחום הרפואה, עורכי דין, מתווכים, קוסמטיקאיות, וכן כל מקצוע אחר אשר יש צורך להגיש בו סיוע ללקוח.

 

אנו חיים כיום בעידן אשר יש מודעות רבה בכל הנוגע לנושא הרשלנות, וכאשר אדם מרגיש שנעשתה נגדו רשלנות אזי הוא קם ותובע את אותו מטפל.

על ידי כך שהאדם העוסק במקצוע חופשי רוכש לעצמו ביטוח אחריות מקצועית אזי בכך הוא מעניק לעצמו את האפשרות לעבוד בראש שקט וללא טרדות הנובעות מתביעות של לקוחות.

 

ביטוח אחריות מקצועית אף מעניק כיסוי עבור כל אותם הוצאות אשר היו אמורות לצאת בהגנה המשפטית של התביעות.

הביטוח אחריות מקצועית מעניק כיסוי שניתן עד לגובה האחריות שמוסכם עם חברת הביטוח ושנקוב בפוליסת הביטוח.

 

משום שישנם סוגים רבים של ביטוחים אזי ניתנת לכם האפשרות לבחור בביטוח שתחתיו אתם רוצים להיות מנויים, והוא זה אשר יעניק לכם את הביטוח אחריות מקצועית, כמו כן כאשר בחרתם בביטוח מוכר וידוע אזי בכך אתם יודעים שעומדת מאחוריכם חברת ביטוח מצליחה וידועה בשמה שתעשה את העבודה הטובה ביותר עבורכם.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן