חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

בית ספר לאימון – איך לבחור את המוסד הנכון ?

בית ספר לאימון

אימון אישי ועסקי הפכו להיות תחום מבוקש היום, ולכן סוחפים אנשים רבים אל בתי ספר שיכולים להכשיר לקראת קריירה ומקצוע. אבל איך אפשר לבחור בית ספר לאימון שייתן את ההכשרה הטובה ביותר.

אימון אישי ואימון עסקי הפכו שניהם לתחום מבוקש מאוד, ולא רק מצד מי שרוצה את המאמנים אלא גם מצד מי שמחפש קריירה חדשה, בשל הביקוש למאמנים. עלייה בביקוש למאמנים ועלייה בביקוש ללימודים בתחום הביאו למגוון רחב של בתי ספר שמציעים הכשרה. עם כל ההיצע הזה, איך אפשר לבחור בית ספר לאימון שייתן את ההכשרה הטובה ביותר?

הדברים הבסיסיים שצריך לבדוק לפני שבוחרים בית ספר לאימון הם כמובן מיקום בית הספר, מספר המפגשים עד לתום תוכנית הלימודים, כמה שעות נמשך כל מפגש ושכר הלימוד. אחר כך, צריך לעבור לבחינה של קריטריונים חשובים שצריך לבדוק, שאינם קשורים למידת הנוחות שלכם, והם:

מה אתם רוצים? עליכם להבין מה אתם רוצים להשיג בלימודים וכך לבחור בית ספר לאימון שיוכל לתת לכם את התוצאות הרצויות. עד כמה רחוק אתם רוצים להגיע בתחום האימון ואיך אתם רואים את עצמכם כמאמנים בעוד מספר שנים? איזה תחום מעניין אתכם יותר ובו הייתם רוצים להתמקד- אימון זוגי? קריירה וכסף? אימון רוחני? וכן הלאה. כמובן שתוכלו לאמן בכמה תחומים, אך התמקדות והתנסות בתחום אחד עדיפה על פני התפזרות לכמה תחומים, והיא זו שתהפוך אתכם לטובים ביותר בנישת האימון שלכם.

בהתאם לסוג האימון שאתם מעדיפים לעשות, בחנו את מצע הלימודים שכל בית ספר לאימון מציע בהתאם לסילבוס.

אלו שלא יכולים, מלמדים- הרבה פעמים האמריקאים משתמשים בפתגם הזה, שמתייחס לאנשים שלא מנהלים את עצמם בהתאם להמלצות שהם נותנים לאחרים. בבחירת בית ספר לאימון עליכם לבחור את זה שלא רק יודע להעביר את החומר, אלא שכל המרצים בו מתנהלים לפיו בחיים שלהם, אם זה בפן התעסוקתי, המשפחתי, הזוגי וכן הלאה.

הדרכה אישית או קבוצתית? לכל אחת מאלה יש יתרונות וחסרונות, ואתם צריכים לבחור את בית הספר שמציע הדרכה שאתם מצליחים להתחבר אליה יותר. אם אתם רוצים פידבק מהסביבה שלכם, הערות והמלצות, הדרכה קבוצתית היא עדיפה. מצד שני, אם אתם רוצים לקבל את מלוא תשומת הלב מהמדריך ולעבור כל מפגש ללא הסחות דעת, הדרכה אישית היא הבחירה הנכונה עבורכם. בחרו בית ספר לאימון שיכול להעניק לכם את סוג ההדרכה שאתם מעדיפים.

התנסות אישית- בית ספר שלא מחייב את התלמידים להתנסות בשטח, ולא מחייב למספר שעות מינימלי של אימון בפועל, לא יכול להכשיר אתכם בצורה הטובה ביותר. לכן, בדקו אם בכלל יש חובה לשעות ניסיון ומה היקף השעות המבוקש לסיום הקורס.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן