חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

הלוואה חוץ בנקאית | הלוואה מחברת האשראי | הלוואות לכל מטרה – הלוואות

ישראכרט – הרבה יותר מכרטיס אשראי

ישראכרט היא היום בין חברות האשראי המובילות ביותר בישראל. מלבד השימוש בכרטיס ככרטיס אשראי סטנדרטי וככזה המיועד להוצאת מזומן מהכספומט, הוא נותן גם מעניק ללקוחות מגוון הטבות ושירותים, ביניהן הלוואות.

בעבר, השימוש בכרטיס אשראי היה מאוד סטנדרטי ומיועד ל"גיהוץ" בכל קנייה שעשינו, וכמובן היה אפשר לחלק את התשלומים לפי צורך. בנוסף, כרטיסי האשראי נועדו למשיכת מזומנים מהכספומט. היום, הם נותנים הרבה יותר מזה, וכל מי שמחזיק בכרטיס אשראי כזה או אחר יכול ליהנות ממגוון הטבות.

כרטיס האשראי של ישראכרט

בין שלל כרטיסי האשראי הישראלים שיש היום, ישראכרט מדורג במיקום גבוה; יש אף שיגידו שהוא כרטיס האשראי הטוב ביותר.

לקוחות ישראכרט שמחזיקים בכרטיס האשראי של החברה יכולים ליהנות מהנחות, הטבות ושלל פינוקים ייחודיים אך ורק להם. בין השאר, הכרטיס נותן הטבות לפעילויות ובילויים בכל הארץ בתחומי האופנה, טיולים וחופשות, תרבות ואומנות, ספורט ועוד.

ישראכרט הלוואות מותאמות אישית

אחד השירותים שמקבלים מחזיקי כרטיס האשראי ישראכרט הוא מתן הלוואות מותאמות אישית לכל צורך ולכל מטרה.

כידוע, חברות כרטיסי האשראי הצליחו לשבור את שוק ההלוואות של הבנקים ולתת לכלל הצרכנים אופציה נוספת שעומדת לרשותם בכל עת. היתרון של ההלוואות דרך ישראכרט – כמו גם דרך חברות אשראי אחרות – הוא הגמישות, המהירות והקלות היחסית שבה ההלוואות ניתנות ללקוחות.

עבור לקוחות ישראכרט הלוואות הפכו להיות משהו פחות מעיק ומרתיע, בגלל הקלות שבה התהליך מתבצע- ישראכרט מציעה ללקוחות שלה הלוואה מהירה בסכום של עד 30 אלף שקלים. הסכום עומד לרשות הלקוחות תוך 3 ימי עסקים. מדובר בהלוואה שניתנת במהירות ואין כל דורך בערבים, בטחונות או מסמכים שצריך להגיש. וזה לא הכל… עוד יתרון של ההלוואות האלה הוא האפשרות לקחת אותן מספר פעמים, ללא צורך בתקופת המתנה כלשהי.

יחד עם זאת, חשוב לומר שגובה ההלוואה יכול להיות בסכום שתופס לא יותר מ 70 אחוז מהמסגרת הפנויה של הכרטיס, ובכל מקרה ההלוואה לא יכולה להיות פחות מ 1000 שקלים ועד כאמור 30 אלף ₪.

דרך חברת ישראכרט הלוואות יכולות להתחלק ל 3 עד 48 תשלומים, כאשר הריבית על ההלוואה הנבחרת נקבעת לפי הכרטיס. לא בטוחים מה הריבית שאתם תשלמו? תוכלו לראות את המידע בדף הפירוט החודשי שלכם.

סוגי הלוואות של ישראכרט

דרך ישראכרט הלוואות שלקוחות יכולים לקחת הן רבות ושונות, ביניהן:

  1. הלוואה לכל מטרה- לא משנה מה חסר לכם ומה אתם רוצים לקנות, תוכלו לקבל הלוואה לכל מטרה, בלי ערבים ובטחונות, לא משנה לאיזה בנק אתם שייכים. ההלוואה יכולה להיות מעבר למסגרת שקיימת בחשבון הבנק שלכם או בכרטיס האשראי. תוכלו לקחת סכום של בין 5000 ל 40 אלף שקלים!
  2. הלוואה לרכב יד שנייה- בניגוד לבנקים שנותנים הלוואות לרכבים חדשים, ישראכרט מציעה הלוואה מיוחדת לרכישת רכבים יד שנייה. תוכלו לקבל הלוואה בגובה של עד 150 אלף שקלים לרכישה של רכב יד שנייה, ובתנאי שהוא עד 5 שנתונים אחורה. שוב, אין חשיבות לבנק שבו החשבון שלכם מתנהל.
  3. הלוואות לסטודנטים- ישראכרט יודעת שלסטודנטים קשה לגמור את החודש, הלא קשה ללמוד ובמקביל לעבוד מספיק כדי לכסות את כל ההוצאות- שכר דירה, שכר לימוד וכל מה שמסביב. לכן, החברה מציעה הלוואה בגובה של עד 15 אלף שקל בתנאים מועדפים, בלי ערבים או בטחונות וגם אם לא מחזיקים בכרטיס אשראי של ישראכרט!

החזר חודשי קבוע

מחזיקי כרטיס ישראכרט יכולים ליהנות מהחזר חודשי קבוע לפי הסכום החודשי שנוח להם לשלם מדי חודש. הלקוחות יכולים להחליט האם סכום החיוב החודשי יהיה לפי סכום שהוגדר מראש או סכום החשבונית החודשית.

לסיכום, הלוואות הן משהו שכדאי תמיד לתכנן לפני שלוקחים. מי שמתכנן היטב את צעדיו הכלכליים יכול ליהנות מההלוואות של ישראכרט שניתנות במהירות ובקלות, למגוון מטרות.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן