חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

הלוואות לסטודנטים – לצלוח את תקופת הלימודים בראש שקט

הלוואות לסטודנטים

לימודים אקדמיים הם חוויה אחת גדולה של חברה טובה, חומר עשיר ומעניין ואינסוף חוויות, אולם עבור סטודנטים רבים הם מציינים גם תקופה של חור רציני בכיס. אותו מחסור במזומנים מביא לכך שעליהם לשלב בין לימודים לעבודה, דבר אשר יוצר עומס מנטלי ומביא ללחץ נפשי עבורם. בדיוק לשם כך נולדה התכנית של הלוואות לסטודנטים.

פרטים ויתרונות אודות הלוואות לסטודנטים

הלוואות לסטודנטים ניתנות כדי לסייע בגובה מימון שכר הלימוד היקר. כאשר מדובר בשכר לימוד ציבורי, על אחת כמה וכמה בפרטי, מדובר על כמה עשרות אלפי שקלים. תוסיפו לכך את העובדה שרבים מהסטודנטים שוכרים דירה ונאלצים לשלם גם הוצאות שוטפות, וכמובן את זה שהם קהל צעיר שעדיין רוצה לצאת, לבלות ולהנות- ותקבלו מצב לא פשוט כלל.

הלוואות לסטודנטים ניתנות לרוב במסגרת של תנאים נוחים. ניתן לקבל מימון גבוה יחסית מגובה שכר הלימוד, אפילו עד 50 אחוזים. פרט לכך תנאי הפריסה הם מיטביים- תחילת החזר בתוך שנה ועד שנתיים גג עם ריביות לא גבוהות אשר נועדו להקל עליהם. את ההלוואות ניתן לקבל דרך הבנק או דרך חברת אשראי חיצונית.

הלוואות לסטודנטים הן דרך טובה יחסית לצלוח את התקופה האקדמית בראש שקט. הן מסייעות להוריד מהלחץ אשר יוצר השילוב בין לימודים לעבודה וברוב המקרים לא לעבוד או לעבוד בהיקף מצומצם  יותר. כך הראש פנוי אך ורק ללמידה.

כאשר לוקחים את ההלוואה חשוב לערוך סקר שוק בין הבנקים וחברות האשראי השונות ולראות מי אכן מציעה את התנאים הטובים ולא להזדרז לחתום על לקיחת ההלוואה. כדאי לקחת בחשבון גם שיקולים והוצאות עתידיים- היכן אני רואה את עצמי בעוד חמש שנים- בעל רכב, בעל משחפה, גם וגם ולבדוק כיצד לקיחת ההלוואה אכן משתלבת בכל אלה. כאשר מביאים בחשבון את שיקולי הטווח הארוך והטווח הקצר מגיעים למסקנה הנכונה ביותר אודות אופי ההלוואה הרצויה , תנאיה ומועד לקיחתה.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן