חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

חבילות לחול – פרוצדורה לא פשוטה

 

מאז שאח שלי עבר להתגורר בארצות הברית התקשורת המרכזית שלנו היא דרך חבילות לחול. אף פעם לא היינו בקשר טוב אבל מאז שהוא עבר לארצות הברית הקשר שלנו מאוד התחזק. כנראה שצדקו אלו שאמרו שמרחק פיזי עשוי להשפיע לטובה על קשר שאינו חזק מספיק או קרוב מספיק. מאז שאח שלי עבר ללמוד בארצות הברית אנחנו שולחים אחד לשני חבילות של מוצרים שאין במקום המגורים אחד של משנהו ולכן מאוד מקל עלינו. אני שולחת לו במבה, טחינה, חומוס ומלפפונים חמוצים והוא שולח לי כל פעם מה שאני מזמינה מחנויות לבוש של ספורט וביגוד אחר.

ישנן חנויות שיש בארצות הברית ואין בארץ אשר המחירים משמעותית זולים יותר ואז אפילו שיש לשלם על משלוח של חבילות לחול עדיין המחיר יוצר זול יותר מאשר אם ארכוש שם ואעשה משלוח לארץ על ידי החברה עצמה. בהתחלה לא עלינו על הרעיון הזה שאנחנו יכולים לשלוח אחד לשנייה חבילות לחול ואז יום אחד שוחחתי עם אמא שלי וסיפרתי לה שאני ממש רוצה להזמין ביגוד מאיזו שהיא חנות אמריקאית ושהם לא עושים משלוחים לארץ ואני מנסה לחשוב איך אני יכולה לקבל את המוצרים על ידי חבילות לחול ואז היא הסתכלה עליי במבט חצי משועשע וחצי מופתע ואמרה לי: "הלו? אח שלך גם בארצות הברית! למה שלא תבקשי ממנו שישלח לך לארץ את מה שאת רוצה באמצעות דואר אקספרס של חבילות לחול?".

הבטתי בה חזרה ואז אמרתי לעצמי שאני פשוט מצחיקה שלא חשבתי על זה בעצמי. ואז כתבתי לאח שלי שיכתוב לי את הכתובת המדויקת שלו על מנת שאזמין חבילה של הביגוד המיוחד שאני רוצה שתגיע אליו הביתה. הוא הסכים אבל בתנאי אשלח לו חבילה עם המוצרים שהוא רוצה כמו טחינה, חומוס, שוקולד למריחה ומלפפונים חמוצים שאין בארצות הברית. כמובן שהסכמתי ואחרי ששלחנו כך חבילות לחול מספר פעמים זה הפך להיות נוהל שאנחנו מקיימים לפחות פעמיים בחודש. כל פעם מישהו מאיתנו מזמין משהו, מספר דברים מצטברים ואז אנחנו עושים משלוח אחד לשנייה. מאוד נוח.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן