חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

יצירת אתר וירטואלי – תהליך

היום הגישה הרווחת בהרבה תחומים היא שמוצרים ושירותים צריכים להיות פשוטים וחינמיים. האלמנטים המסובכים יותר יהיו בתשלום אבל המטרה הרווחת היא להנגיש את השירותים בעולם לכולם על מנת שיהיה נוח ונעים. וכך אם פעם כל עולם המחשוב היה רק למביני דבר, היום ניתן בקלות לכתוב וליצור בלוגים ואפילו ילד בן ארבע יכול ללמוד את רזי יצירת אתר וירטואלי. החלטתי שהגיע הזמן שאתעמת עם הפחד שלי ממחשבים ואנסה את מזלי ביצירת אתר וירטואלי. החלטתי סתם לנסות להעלות תמונות שלי ושל חבריי לאתר אינטרנט וכביכול לספר את סיפור החיים שלי.

בשלב הראשון בסדר בפעולות של יצירת אתר וירטואלי הוא לבחור באיזו חברה של אתרים רוצים לבנות את האתר. החלטתי שאני רוצה חברה מסוימת והזמנתי את השירות שלה לבניית אתר האינטרנט שרציתי. אחרי שבחרתי את הפלטפורמה ליצירת אתר וירטואלי הייתי צריכה לבחור חברה שתעצב לי את האתר. רציתי להתנסות בכל הנושא של יצירת אתר וירטואלי ולכן חיפשתי את החברה שתעצב את האתר עבורי במחיר הזול ביותר. החלטתי על חברה מסוימת בשביל הניסיון וכתבתי לאי מייל של שירות הלקוחות שלה בדיוק איך אני רוצה שיראה האתר ומה יהיה בו ומה העיצוב המועדף עליי בשביל יצירת אתר וירטואלי.

כמו כן כתבתי להם מה הפלטפורמה שהחלטתי להשתמש בה על מנת שידעו איך לעצב עבורי את האתר. אחרי שפניתי לחברת העיצוב, החלטתי לפנות גם לחברה העוסקת בשיווק באינטרנט. היה חשוב לי לדעת מה העלויות של שיווק אתר שרק עכשיו עבר את ההליך של יצירת אתר וירטואלי וביקשתי לקבל את הצעת המחיר כתובה. רציתי ממש לדמות הליך של יצירת אתר וירטואלי מתחילתו ועד סופו ולכן היה לי מאוד חשוב שיהיה לי הצעות מחיר לכל שלב בהליך על מנת שאוכל לקבל סדרי גודל של עלויות למקרה שבו באמת אחליט ליצור אתר וירטואלי. אחרי שהיו בידיי כל הצעות המחיר הרגשתי פתאום שהנושא הזה הרבה יותר פשוט וידידותי ממה שחששתי. אין ספק שכאשר לוקחים אחריות על משהו ומנהלים את החשש הכל הופך לפשוט יותר.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן