חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

כשאסטתיקה ופרקטיקה מתחברים -עיצוב מטבחים

בכל הנוגע לעיצוב מטבחים לא הבנתי דבר לפני שהתחלתי את שיפוץ המטבח בביתי.

לתומי חשבתי שמטבח צריך להיות פרקטי ותו לא, לא הבנתי את הצורך או בעיצוב מטבחים מעבר לרמת הפרקטיקה.

כמובן שאנינ אוהבת דברים יפים, בוודאי כל אחד אוהב, וגם חשובה לי אסטתיקה, אך לא הייתי מודעת עד כמה עיצוב מטבחים יכול לשנות לגמרי את המטבח ואפילו ברמת הפרקטיקה שהיתה כה חשובה בעיני.

 

כשהתחלתי את דרכי בשיפוץ המטבח, ידעתי מה אני רוצה, או יותר נכון, חשבתי שאני יודעת מה אני רוצה שיהיה במטבח שלי.הייתי מודעת בדיוק לצרכים שלי, היכן אני צריכה יותר מקומות איחסון ואיפה אני יכולה לוותר על מדפים או מגירות. מה הוא הסדר שנח לי במטבח בעת השהייה והעבודה בו והאם אני רוצה להשאיר את המטבח בצורה המקורית שלו או לעשות שינוי מאפס.

 

כאשר הגעתי לחברת מיטבחים וישבתי עם הנציג שאחראי על עיצוב מטבחים, הוא שינה לי בבת אחת את כל החשיבה. הוא שמע ממני את הצרכים שלי והגדיר אותם מחדש באופן שלא חשבתי עליו כלל, הוא הראה לי תמונות של מטבחים והסביר לי איך עיצוב מטבחים יכול להיות גם עיצוב וגם פרקטיקה.

 

נשביתי בקסמן של התמונות ושל הרעיונות לעיצוב מטבחים באופן שלא חשבתי עליו כלל. אני תכננתי מתוך מה שיש ומה שקיים אצלי בבית, וכשנחשפתי לעולם עיצוב מטבחים, נפתחה החשיבה שלי לעולם מלא וגדוש רעיונות, עיצובים ושילובים.

 

הפתיחות הרבה שנחשפתי אליה לפתע בעיצוב מטבחים, יצרה אצלי עומס. לא ידעתי פתאום מה לבחור, לאיזה כיוון ללכת. לפתע שלל האפשרויות בלבל אותי והרגשתי די אבודה.

החלטתי לקחת עוד קצת זמן כדי לחשוב על הדברים. הגעתי הביתה עם שלל תמונות רעיונות ומחשבות הקשורות לעיצוב מטבחים ועמדתי במטבח שלי וניסיתי לדמיין איך כל אחת מהאפשרויות תבוא לידי ביטוי.

ניסיתי להרגיש את האוירה של כל מטבח ואיך אני מרגישה בתוכו, וכנראה שזה היה הדבר הנכון לעשות כי הדרך הזו הובילה אותי לדעת מיד איזה מטבח אני רוצה שיהיה המטבח החדש בבית שלי.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן