חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

מכשיר קורא כרטיסים מגנטי | מכשיר אשראי | אשראי – קורא כרטיסים מגנטי

קורא כרטיסים מגנטי

יום ראשון בעבודה, נכנסת בהתרגשות לחנות הכי יפה שראיתי בחיי. מזל שאני לא לקוחה היום אלא עובדת מן השורה אחרת הייתי רוצה לקנות את הכל. מהרגע שחיפשתי עבודה בחנות, ידעתי לאיזה חנויות עלי לפנות, לעבוד בחנות שכל יום אתה מרגיש בה כמו ילד בחנות ממתקים, זה החלום בהתגשמותו. לעמוד בין הבגדים היפהייפים האלה ואפילו למדוד מה שארצה. חלום. ואחרי שיחה עם בעלת החנות שבחשרה לי שאצטרך בכל משמרת להתלבש בבגדים של החנות, כי זה יותר ייצוגי וזה עושה את הפרסומת הכי טובה לחנות, לא יכולתי להסתיר את ההתרגשות שלי כשהיא אמרה את זה, ובכל זאת גיחכתי במבוכה. לא יכולתי לחכות לרגע הזה שאגיע למשמרת ואבחר מכל החנות את הבגדים שאני רוצה ואלבש אותם יום שלם, חוויה מושלמת בשביל חובבת אופנה שכמותי וכמובן שהחנות מביאה את הבגדים שאני הכי אוהבת.

הגעתי בבוקר, וניגשתי להתלמד. הבנות הסבירו לי כל מה שעלי לדעת, היכן נמצאים הבגדים, איך לסדר אותם על הקולבים והמדפים וכיצד מתבצעים התשלומים בקופה. מהרגע הזה חששתי, כי אין לי נסיון עם קופה, ותשלומים. נגשנו לעמדת התשלום וראיתי את קורא כרטיסים מגנטי שמוצב שם חששתי קלות, מכשיר קורא כרטיסים מגנטי שחור נראה כמו קופסא רובוטית שאי אפשר לפצח אותה, חשבתי לעצמי שבטח לא אסתדר עם הקופסא הזו ומהי בכלל עושה. מיד הסבירו לי שאין לי מה לחשוש מעמדת התשלום וזה החלק הכי קליל פה בעבודה, יש קורא כרטיסים מגנטי שהוא רב הזמן בשימוש כי רב הלקוחות מעדיפות לשלם בכרטיסי אשראי. כל מה שצריל לעשות הוא לוודא שקורא כרטיסים מגנטי מחובר ופשוט להעביר את הכרטיס בכיוון הנכון, כל העבודה אחר כך מתבצעת באופן אוטומטי על ידי קורא כרטיסים מגנטי משוכלל והקניה מתבצעת. העולם הטכנולוגי היום כל כך מתקדם שהכל פשוט וקל. גם מה שנראה לנו מסובך הוא למעשה אינו כמו שהוא נראה.

היום הראשון עבר בקלות ובנעימות, לבשתי שמלה משגעת ולא יכולתי שלא להתלהב, עזרתי ללקוחות שבאו לחפש בגדים ואפילו בעמדת התשלום לא הסתבכתי כלל , גם כשהעברתי כרטיסי אשראי בקורא כרטיסים מגנטי.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן