חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

מערכת מוליטימדיה לרכב | רכב משפחתי | עוצמת רכב – מאזדה 3

 

 

חושבים לקנות מכונית משפחתית חדשה? רוצים מכונית עוצמתית? מכונית בעלת עיצוב ספורטיבי מרשים? מכונית שהוא פונקציונלית מכל בחינה? מאזדה 3 היא המכונית שלה חיכיתם והיא תיתן לכם את חוויית הנסיעה שאתם זקוקים לה!

מכונית משפחתית חדשה היא הוצאה גדולה. אומנם יש היום מכוניות קטנות וזולות, אך מלבד העובדה שהן לא מתאימות למשפחות בעלות אורח חיים פעלתני, ובוודאי שלא למשפחות עם 5 נפשות (תא הנוסעים צפוף מדי), הן גם לוקות בחסר בהרבה פרמטרים, למשל במנוע ובביצועים על הכביש.

היות וכך, משפחה שרוצה מכונית שתיתן לה את הנסיעה הטובה ביותר, צריכה להשקיע סכומים גדולים יותר. כיום, מאזדה 3 היא אחת המכוניות המשפחתיות הפופולאריות ביותר, ונראה שהיא בדיוק מה שאתם מחפשים!

מה הופך את מאזדה 3 לפופולארית?

עיצוב ספורטיבי ומרשים, מנוע חזק, ביצועים מרשימים על הכביש ואבזור ברמה גבוהה- כל אלו הופכים את מאזדה 3 למכונית משפחתית ששווה את ההשקעה. כמו כן, יש לה תא מטען גדול יחסית, שמאפשר לכם לקחת אתכם את הקניות הגדולות הביתה, ציוד גדול שצריך לטיולים או נופשים וכן הלאה.

בין היתרונות שתזכו בהם אם תקנו את הרכב:

  • תגובה מהירה על הכביש
  • עוצמה גם בעליות
  • חיסכון בדלק
  • ביטחון מרבי
  • סביבת נהג מתקדמת במיוחד ועוד…

שווה את המחיר?

המחיר של מאזדה 3 החדשה עומד נכון להיום על קרוב ל 130 אלף שקל. בהשוואה למתחרות הקטנות, כמובן שמדובר במחיר גבוה. אבל כאמור, למחירים הנמוכים יש מחיר כבד, ובפרט כאשר מדובר במשפחה שרוצה את הטוב ביותר.

בתמורה לסכום הנ"ל, אתם והמשפחה שלכם תוכלו להשיג את אחת המכוניות המשפחתיות הכי טובות שנראו כאן בישראל. המנוע החזק שלה יעניק לכם נסיעה נוחה במגוון תנאי דרך, ובזכות מערכת i-stop המיוחדת שמכבה את המנוע בעצירה מוחלטת בפקק או רמזור אדום, תוכלו למזער את צריכת הדלק. כמובן שכוחות הסוס של המכונית, יחד עם נפח המנוע, גם הם משפרים את ביצועי המכונית בעניין צריכת הדלק.

מלבד זאת, מאזדה 3 החדשה כוללת מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע 7 אינץ' עם יכולת להקריא הודעות SMS, מערכת קישורית MZD CONNECT עם חיבור לאינטרנט ולסמארטפון ועוד שלל הפתעות.

לסיכום, אם אתם לא רוצים להתפשר על ביצועים, צריכת דלק, בטיחות ואבזור, ואתם רוצים רכב שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך שנים, מאזדה 3 היא הבחירה הנכונה.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן