חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

נעליים – הפיתרון האולטימטיבי

 

כל אחת מכירה את התחושה המציקה הזו שיש לה יום קשה. זה יכול להיות מליון דברים: הבוס היה בלתי נסבל בעבודה, היו לקוחות מציקים שלא נתנו מנוח, הקולגות לא מאפשרות לעבוד בלי שהן מפטפטות ללא הפסקה ואפילו המחשב עשה בעיות ולא עבד כמו שצריך. במקום להיות בבית מרירה וכועסת יש פיתרון אשר יכול להפיג כל מצב רוח עכור ומדוכא: לכי לקנות נעליים! אין כמו לסיים את היום בקניון ליד הבית או בחנות נעליים האהובה עליך ולחפש זוג חדש לנעילה. זה לא חייב להיות זוג ספציפי: יכול להיות נעלי ערב, נעלי סניקרס, נעלי ספורט ואפילו נעליים יפות לעבודה.

הרעיון הוא ליצור הסחת דעת על ידי ביצוע פעולה שמשמחת והרי אין מישהי שלא מתעודדת מרכישת פריט לבוש או הנעלה חדש לעצמה. יש משהו בפינוק העצמי שמנחם וגורם לזה שלוקחים כל דבר בפרופורציה הראויה ומבינים שבסופו של דבר הכל שטויות. אפשרות נוספת היא להיפגש עם חברה וללכת לעשות איתה סיבוב קניות. באופן זה משלבים שתי פעולות בבת אחת: גם אפשר לספר לחברה על הדברים המעצבנים שהיו בעבודה ולשפוך את הלב וגם אפשר לקנות נעליים חדשות כדי לרומם את מצב הרוח. הדרך המומלצת לעשות את זה היא לנסוע לקניון קרוב לבית אחרי העבודה ולהתחיל במסע של שיטוט בחנויות. באופן זה נותנים למחשבות דרור ולא מעמיקים יותר מדיי.

בזה ששוטפים את העיניים בחלונות הראווה אפשר להתחיל לחשוב על היום שהיה או לחילופין לקבל ממנו הסחת דעת. בסופו של דבר כדאי לבחור שלוש ארבע חנויות מרכזיות ולהתחיל לבדוק מה הסחורה שיש בהן. לרוב תמצאי כמה זוגות נעליים שימצאו חן בעינייך. כדאי להתלבט קצת לפני שקונים כי בלאו הכי יש במסע קניות הזה חוויה מרגיעה ולכן כדאי שימשך כמה שיותר זמן. אחרי שנבחרו כמה זוגות אפשר להתחיל להתלבט בינהן. בסופו של דבר כדאי להחליט על שני הזוגות שעלו לשלב הסופי ואז להחליט מה בינהן עדיף. לא תמיד תהיה תשובה ברורה ואז צריך ללכת עם הלב.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן