חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

עופר פיינשטיין – תעשייה ללא הפסקה

כלכלה פנים ארצית – תעשייה ללא הפסקה

על אף ועל רקע האטת הצמיחה בשוק ישנם לא מעט בתי עסק ההולכים ומתפתחים תוך קבלת החלטות חכמות ויישום החלטות עסקיות העושות רק טוב לכלכלה הישראלית. כאלה הן ההחלטות שהתקבלו על ידי מנכ"ל קואופ הוא עופר פיינשטיין, שהתמנה לתפקיד לפני שנתיים בלבד וכבר מאז הספיק לחולל שינויים עצומים בכל כיוון אפשרי. עופר פיינשטיין, אשר ניהל את משרד עורכי הדין אשר העניק את השירותים המשפטיים לקו אופ – מונה להנהלת הקואופרטיב וכיום מנהיג אותו ביד רמה.

המשק לא צומח? מתברר שלא בכל מקום. תודות להחלטות שיווקיות וניהוליות רבות משמעות ניכר כי רשת קואופ מרחיבה את ההתנהלות שלה ומשפיעה על הכלכלה של רבים ביישובים הקטנים. תודות לאבחנה עסקית משמעותית של עופר פיינשטיין זוכים תושבי היישובים הפריפריאליים ברחבי הארץ ליהנות ממוצרים זולים ונגישים. ידוע לכולם כי בתקופה האחרונה אין זה עניין יוצא דופן להיקלע למצב כלכלי קשה. אם לא די בכך, תושבי הכפרים והישובים הקטנים משלמים פי כמה מאשר תושבי העיר מאחר ואין להם את אפשרויות הבחירה המגוונות מהם נהנים תושבי העיר.

בכפרים ובישובים הקטנים נמכרים המוצרים במרכוליות מזה שנים. בשנים האחרונות ותודות לאבחנה של עופר פיינשטיין, המחירים במרכוליות של הישובים הקטנים מאמירים לסכומים עצומים ומונעים מתושבי היישובים לרכוש מוצרים בסיסיים בעלויות נמוכות או ממוצעות. המחירים אותם משלמים תושבי היישובים השונים בעבור מוצרים בסיסיים עולים בעשרות אחוזים על המחירים אותם משלמים תושבי העיר במרכולים היוקרתיים של העיר. פיינשטיין מחל את התהליך כשכבר 82 צרכניות עברו למכור במתכונת זו.

אם לא די באלו, ישנן עוד 100 מרכוליות המנוהלות על ידי עופר פיינשטיין ועוברות תהליך של התאמה לסביבה הקהילתית. באופן זה מתאימים מנהלי הצרכניות את אופיין של המרכוליות לצרכיהם של התושבים. אלו הם בין העקרונות עליהם מבוססת הפעילות של קואופ מזה שנים, מאז הקמתו כאגודה עוד מראשית ימי המדינה. קואופרטיב חברתי המעניק לכל חבריו חלק שווה והזדמנות לקחת חלק דינאמי בפעילות העסקית. כחלק מעקרונות הקואופרטיב פעילה האגודה השיתופית למען הסביבה ולמען החברה בה היא מתקיימת.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן