חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

פסגת הכיף , מקום שלא הכרתם

פסגת הכיף

פסגת הכיף אשר נקראת גם צוק מנרה זה מקום נופש אשר יש בו יערות,עמקים, מצוקים,ומדרונות אשר נמצאים על רכס הרי נפתלי.

בהרי נפתלי יש כדורים עגולים אשר נראים כמעין תאים מעופפים, והם עולים ויורדים מעל צמרות היער, דבר זה הוא בעצם הרכבל של פסגת הכיף, הרכבל של צוק מנרה אשר ממנו אפשר להשקיף על רחבי הגליל העליון והגולן. הנוף הנשקף משם הוא נוף מרהיב ביותר של עמק החולה, נוף בגווני חום וירוק, כמו כן אגמון החולה ובריכות הדגים אשר קיימות שם, הם אלו אשר מעניקים את כל הנוף היפה והכחול שקיים שם, ומעל זה ניתן גם לראות את רכסי הגולן.

בשנות ה-50 של המאה העשרים התחילו קק"ל לנטוע את יער הרי נפתלי, על אדמת המורדות הסלעיים,אשר גולשים מהרכס אל עבר עמק החולה.

נכון להיום יער זה נמצא בשטחים שבין קיבוץ יפתח ועד המושבה מטולה, ובו קיימים שטחים נפלאים של נוף, ושל טיולים, כמו כן הוקמו שם חניונים,פינות מנוחה שאפשר לשבת בהם לנוח בנחת ובשלווה, ומתקני נופש. כמו כן בצד המזרחי של הרכס נמצא שביל ישראל, ובצד הדרומי נמצאת בקעת קדש אשר באדמה שלה הפוריה מגדלים כרמים עבור יין.

פסגת הכיף זהו מקום אשר יעניק להם את האפשרות להנות מנוף מדהים אשר יהיה למול עינכם, נוף הנשקף מהגובה ונותן לכם הרגשה של רוגע, של שלווה ונחת, ואת כל הנוף הזה אתם תראו כאשר תעברו במדרון עם הרכבל, באוויר הפתוח. אדם אשר רוצה להירגע מהכל ולנפוש, לקבל קצת אווירה של שקט נפשי, ולהתפעל מכל הטבע והבריאה שקיימים לנו, אזי פסגת הכיף זה המקום האידיאלי עבורו לקבלת החוויה העצומה הזאת.

תמיד הנוף היה דבר אשר מרגיע את בני האדם, ועל כן הוא הדבר שיספק עבורכם את החוויה האידיאלית אשר אתם מחפשים, תוכלו לאכול לכם ארוחת ערב אל מול כל הנוף של פסגת הכיף, וזה איננו משנה אם אתם מגיעים לשם כמשפחה אשר רוצה להנות מן הטיול, או כזוג אשר רוצים להנות מאווירה רומנטית ורגועה.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן