חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

ציוד ספורט בטווח רחב של מחירים

ציוד ספורט 

ציוד ספורט הוא נחוץ על מנת לעשות כושר בצורה הנכונה ולהשיג את המטרות המבוקשות מהפעילות הגופנית. יש ציוד בטווח רחב של מחירים, החל מכמה עשרות שקלים ועד אלפי שקלים ומעלה.

אם אתם רוצים להיכנס לכושר ולעשות פעילויות גופנית בצורה הנכונה, אתם תצטרכו ציוד ספורט מקצועי שיעזור לכם להשיג את התוצאות הרצויות. כל אחד מכם יכול למצוא את הציוד שמתאים לו, לפי תוכנית האימונים והמטרות שרוצים להשיג. המחירים משתנים בהתאם ליצרנית ולאיכות של הציוד, ולכן אפשר להשיג ציוד זול אבל כדאי להשקיע בציוד מקצועי והטוב ביותר.

ציוד בעשרות שקלים

יש ציוד ספורט פשוט יחסית, שהעלויות שלו הן נמוכות. באשר למשקולות, הן כולן פחות או יותר אותו הדבר ומספקות את אותו משקל נגדי שצריך לחיזוק שרירים, גם כשהן שייכות ליצרנית שאינה מובילה בתחום הספורט. משום כך, אפשר להסתפק בכאלה שעלותן היא כמה עשרות שקלים.

ציוד ספורט נוסף שעלותו היא כמה עשרות שקלים: גומיות לחיזוק השרירים וחיטוב הגוף, חבל קפיצה, משקולות קרסול ועוד.

ציוד ספורט במאות שקלים

מאות שקלים יכולים להשיג לכם ציוד מקצועי איכותי במיוחד, גם כזה שיש לו תחליפים זולים וגם כזה שאין לו תחליפים. בגזרת 3 ספרות, אפשר להשיג כפפות אגרוף, קיקבוקסינג ועוד, שק אגרוף, משקולות קטל-בל (אביזר פופולארי בקרב אלו שעושים אימון לחיזוק השרירים), מעמד למשקולות, כדור כוח מגומי או מעור ועוד.

אם כן, ניתן למצוא במאות שקלים ציוד משלים או ציוד לאחסון ושמירה על הציוד הזול יותר. באשר לציוד הזה, איכות ושם מותג הם חשובים מאוד, בפרט אם מדובר בדברים כמו מעמד למשקולות שצריך להיות חזק במיוחד כדי למנוע נזק ופציעות גופניות.

ציוד באלפי שקלים ומעלה

ציוד ספורט במחירים של אלפי שקלים ומעלה הוא ציוד מתקדם במיוחד, ולרוב גם טכנולוגי. ניקח לדוגמא את המולטי-טריינרים שהם מכשירי כושר שאיתם אפשר לעבוד על כמה אזורים בגוף; ממש כמו מכשירי הכושר שיש בחדרי כושר מקצועיים. מכשיר איכותי עם מגוון "תחנות" אימון עולה לא פחות מ 1500 שקלים בערך.

עוד באלפי שקלים ומעלה, אפשר להשיג מכשירי ריצה, שאלו יכולים להגיע גם למחירים של 10 אלף שקלים ויותר. מתאמנים מתחילים יכולים להסתפק במכשירי ריצה פחות יקרים, אך בכל מקרה מומלץ לקנות מכשירים שמתקפלים על מנת שיהיה קל לאחסן אותן בתוך הבית. ככל שמכשיר הריצה יקר יותר, הוא איכותי יותר וגם מציע טווח מהירות גדול יותר, מגוון אופציות למעקב במהלך הריצה, תצוגה משוכללת ועוד.

לסיכום, כל מי שמתאמן יכול לבחור האם הוא ישקיע עשרות שקלים בכושר הגופני שלו או יותר. אם מסתכלים על הכושר כחלק מאורח החיים, בהחלט מומלץ להשקיע גם בציוד המתקדם והיקר יותר.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן