חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

בריאות וכושר

שיא הביקוש: היכן רוכשים ציוד לחדר כושר ביתי

כשמכוני האימון לא פועלים מזה תקופה ארוכה, אין ברירה אלא למצוא תחליפים ביתיים. איך קונים ציוד לחדר כושר בלי כאב ראש והכי פשוט שיש? הטיפים הבאים יעזרו לכם

מכוני הכושר סגורים? גלו את התחליפים הביתיים

משלמים על מנוי לחדר כושר או מעדיפים לעשות את הכושר שלכם בחוץ? בין אם אתם טיפוסים של הליכון במזגן או של ריצה ליד הים, כנראה שההתמודדות עם הקורונה שינתה את לפחות במעט את לוח האימונים שלכם. הקפדה על שגרת כושר בתקופה כזו היא מטלה לא פשוטה, שהובילה רבים מאיתנו לחפש פתרונות חלופיים בדמות רכישת ציוד לחדר כושר. אלא שעבור מי שלא עשה את זה בעבר, ההתחלה היא לא בהכרח קלה. איפה קונים ציוד לחדר כושר בלי לצאת מהבית? מצאנו כמה פתרונות שווים:

דקטלון – הבית של מתאמנים בארץ ובעולם, הוא הכתובת הראשונה שאליה תרצו לפנות לצורך רכישת ציוד לחדר כושר ביתי. באתר של דקטלון תוכלו למצוא כל מה שמתאמנים צריכים, החל מלבוש ועד לציוד שאפשר להתאמן איתו בכיף. משקולות, מכשירי כושר לבטן, רצועות דופק, חבל קפיצה, מדרגות התעמלות, רצועות התנגדות ושלל פתרונות אחרים שיעזרו לכם לשמור על כושר. מכיוון שכל המוצרים נמכרים במחירים ידידותיים כמו שרק דקטלון יודעים, תוכלו להתחדש עם ציוד לחדר כושר באתר החדש של דקטלון בלי "לשבור" את הכיס.

ספורטקום מחפשים ציוד לחדר כושר כמו אליפטיקל, מכשירי חתירה או מדרגות חשמליות? האתר של ספורטקום הוא הכתובת שלכם. כל המכשירים שיעזרו לכם לשמור על הגזרה, במקום אחד לרכישה נוחה.

מגה ספורט הרשת המוכרת מציעה גם בתקופת הקורונה ציוד לחדר כושר ביתי שכל מתאמן צריך. משקולות, כפפות, מתקני מתח, מזרני יוגה, הליכונים, מתקני חתירה, כדורי פיזיו וכל מה שיעזור להפוך את התקופה בבית להרבה יותר נוחה.

אנרג'יםהאתר שמתמחה בייבוא ציוד לחדר כושר בימים שבשגרה, מציע למתאמנים במקום אחד מגוון מכשירים מקצועיים. אז אם תמיד חלמתם על מכשירי כושר משוכללים ממש כמו במכון, תרצו לגלוש ולראות מה הם מציעים לכם. אופני ספינינג, אליפטיקל, מסלולי ריצה, כדורי פיזיו, מזרני יוגה וכל מה שימריץ אתכם לשמור על כושר גם בחודשי קורונה.

יד2פתרון אפשרי נוסף, עבור מי שמחפש ציוד לחדר כושר ביתי בזול, הוא להציץ אל אתרים עם מכשירים מיד שנייה. למרות שתצטרכו לחפש, לברור ולהשוות בין מוכרים, ייתכן שתמצאו כאן את מה שאתם מחפשים.

ציוד למכון כושר ביתי ב-2021

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן