חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער

תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת הוא תיאטרון שהוקם במטרה להביא לילדים ולנוער את מיטב ההצגות המתאימות לגיל שלהם. את ההצגות ניתן לראות במשכן שבמרכז סוזן דלל וניתן לצפות בהן בכל הארץ בהיכלים השונים.

תיאטרון אורנה פורת הוקם בשנת 1970 על ידי השחקנית וכלת פרס ישראל, אורנה פורת ובשיתוף עם שר החינוך יגאל אלון ז"ל. היום ניתן לומר בפה מלא כי מדובר בתיאטרון עם הרפרטואר הוותיק ביותר בארץ להצגות ילדים ונוער. מאז הקמתו הועלו על במת התיאטרון מאות הצגות כשחלקן מציגות קלסיקות וחלקן הצגות ישראליות מקוריות. בכל שנה מועלות כ- 20 הצגות חדשות ואת ההופעות רואים כ- 400 אלף צופים, ילדים, נוער והורים.

תיאטרון אורנה פורת
תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת שם דגש על חינוך

במקור, הוקם תיאטרון אורנה פורת על ידי אורנה פורת שהגיע מתחום המשחק והתיאטרון ועד ידי מי שהיה שר החינוך דאז, יגאל אלון ז"ל. מאז הקמתו שם התיאטרון דגש על הפקות חינוכיות ולכן הוא לוקח על עצמו פעילויות חשובות כמו השתלמויות למורים אשר נפגשים גם עם יוצרי הצגות הילדים עצמם לפני שהילדים נפגשים עם המופעים השונים. במהלך המפגש מעמיקים את חוויית הצפייה בהצגות על מנת שהמורים יוכלו להעביר את המסר לילדים.

תיאטרון אורנה פורת מזמין תלמידים מכיתות א' ועד יב' להשתתף בסדנאות תיאטרון. במהלך הסדנאות הילדים והנוער מעמיקים את ההיכרות שלהם עם עולם התיאטרון המרתק והם נפגשים עם מיטב המורים בתחום. הסדנאות מתקיימות במרכז התיאטרון וגם בשלוחות שלו אשר פזורות במרכז הארץ ובשרון.

מנויים לתיאטרון- ליהנות מתרבות כל השנה

תיאטרון אורנה פורת מציע לילדים, לנוער ולהורים ליהנות מההצגות הטובות ביותר דרך תוכנית המנויים. הצגות המנויים נחלקים לקבוצות גיל וכל אחד יכול ליהנות מההצגות המתאימות ביותר לגיל שלו. כמובן, בכל הצגות הילדים והנוער שמביא תיאטרון אורנה פורת ישנם מסרים חינוכיים והצופים נהנים לקבל את הערכים השונים המועברים בהצגות המשובחות. באתר האינטרנט של התיאטרון ניתן לראות את ההצגות המוצעות בתוכניות המנויים כשהחלוקה היא לפי גילאים, כך שתוכלו להתאים לעצמכם את המנוי הטוב ביותר עבורכם.

העובדה כי תיאטרון אורנה פורת שם דגש על הצגות ילדים ונוער נותן לו אחריות גדולה ביותר לא רק על הצריכה התרבותית של בני (ובנות) גילאים אלה, אלא גם להעביר מסרים ראויים לדור אשר גדל כאן. התיאטרון עובד בשיתוף פעולה עם צוותים חינוכיים ומביא הצגות עדכניות ורלוונטיות לתקופה.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן