חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

תיקים לערב | תיקים במחיר מבצע | תיקים לנשים – תיקים

תיקים

לכל אשה יש תיק. התיקים משמשים אותנו הנשים בחיי היו יום ובכל ימות השבוע. קיימים תיקים מגוונים ושונים אשר עונים על צרכים שונים ולכן התחלופה של התיקים בכל בית היא גבוהה ורבה.

כשאנו ילדות קטנות, אנו משחקות באבא ואמא, ומוציאות את התיקים של אמא מהארון, ונהנות לשחק בגברות קטנות. בגיל צעיר התיקים שלנו יהיו תיקי גן בעיקר ומדי פעם תיקים קטנים למשחק עם דמויות ילדים אהובות או הדפסים חמודים בצבעים ורודים וזהובים או צבעוניים. בגיל בית הספר התיקים בחיינו הופכים להיות יותר פונקציונלים כאשר אנו נדרשים להיסחב עם תיקים כבדים לבית הספר בכל יום לימודים. תיקי גב או תיקים על גלגלים בסגנון טרולי שאנו מפוצצים אותו במחברות וספרי לימוד כבדים ומשתרכים אתם עד לבית הספר ובחזרה. התיקים הללו יהיו בדרך כלל דומים זה לזה בצורתם והגיוון יהיה לרב בדמויות מודפסות או הדפסים וצבעים שונים לפי טעמן של הילדות, נערות.

בגיל בו השירות הצבאי בפתח, אנו נשליך כל מה שראינו על תיקים לפח, למך כשנה שנתיים יהיה התיק השחור הצהלי כל חיינו ויש כאלה בנות שגם תיקים בצבע חאקי יהיה מנת חלקן, כמו הקידבג המפורסם והידוע לשימצה. אך אל דאגה שלב התיקים הצבאיים שזועק להיכחד, יעבור במהרה ואז כל בחורה צעירה תצטרך פיצוי תיקי הולם ותתחיל להרכיב לעצמה קולקציית תיקים מיוחדת ומגוונת.

תיקים פונקציונלים ומספיק גדולים ליום יום ללימודים או עבודה הם יכולים להיות תיקי גב או תיקי צד, או גם וגם.

כל אחת גם חייבת תיקים קטנים ליציאה ובילוי, כאלו שיתאימו לתלבושת מיוחדת. אם אפשר מספר תיקים במיגוון דוגמאות וסגנונות. תיקים יוקרתיים לערב בשחור או בעור, או תיקים זהובים קטנים ומלכותיים. תיקי וינטאג' שיקיים ומדליקים או תיקי בד קטנים רקומים או מצמר או מחוטי טריקו ססגוניים. תיקים שיחליפו ארנק וישמשו לנשיאת כסף וטלפון וכמה כלי איפור.

ואז מגיע השלב הבא שלב האמהות ואז התיקים מקבלים משמעות אחרת לגמרי. התיקים גדלים וטופחים בדיוק כמו הבטן ההריונית והחשיבות לתאים בתיק היא רבה. תיק החתלה גדול ורחב שיכיל את כל החפצים האישיים שלך ושל הילד כמובן.

תיקים אם כן, הם תיק לא קטן, אך תיקים מדליקים ואופנתיים הם פונקציונלים וגם מספקים את החוש האופנתי שלנו.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן