חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

החלקה על הקרח | כרטיסים לאייסקייט | iskate – אייסקייט

החלקה על הקרח | כרטיסים לאייסקייט | iskate – אייסקייט

 

האייסקייט זהו מקום של החלקה על הקרח, ומעניק עבור הבאים אליו הנאה מרובה וזה מתבצע על ידי גלישה מהנה על הקרח, במהלך כל ימות השנה מקום זה פתוח, ואכן הiskate נמצא במקום שהוא סגור עם טמפרטורה שמעניקה לקרח לא לאבד את צורתו ולהנמס, ועל ידי משטח חלק ונקי אזי תהיה גם גלישה מהנה וחלקה ללא הפרעות כלשהם בדרך.

 

כאשר מגיעים אל האייסקייט מקבלים אבזור אשר כולל נעליים מיוחדות שמיועדות להחלקה, את הנעליים הנכם לוקחים במידה המתאימה לכם, כמו כן עליכם להצטייד בבגדים מחממים מפני שרמת הקור  במקום זה היא גבוהה ביותר.

 

בiskate אתם מקבלים הדרכה שמעניקה לכם הסבר מקיף וכולל כיצד ניתן לגלוש ולהחליק על הקרח ללא כל פחד וחשש, ואכן דבר זה אינו מסובך, כאשר קולטים כיצד ניתן לבצע זאת אזי לאט לאט צוברים ביטחון עד אשר מבצעים זאת ללא חשש כלל.

 

כל אדם אשר מגיע אל האייסקייט נהנה מאד, בין אם זה ילדים ובין אם זה גדולים, מפני שחוויה זאת מתאימה עבור כולם, ואין צורך להיות בגיל מסוים בכדי לדעת לגלוש על הקרח בצורה נכונה.

 

אלו אשר מחפשים לצאת למקום שיהווה עבורם אטרקציה  והנאה בו זמנית, חוויה שבה אפשר להנות והיא מאתגרת ביותר, הנם יכולים להגיע אל האייסקייט.

 

וזה איננו משנה אם בימות הקיץ החמים, או בימות החורף, בימות הקיץ אין ספק שדבר זה מרענן וכיף מפני שהמתחם הוא סגור וקריר, ומונע מלהרגיש את החום הכבד אשר שורר בחוץ.

 

אלו אשר כבר יודעים לגלוש על הקרח אזי אין ספק שיהנו מכך מאד, וברגע שהם מגיעים אל המתחם אייסקייט ישר יתחילו לגלוש ולהחליק בבטחה ללא כל פחד, להשתרע על כל השטח ולנצל כל דקה אפשרית אשר הוקצבה להם, ואלו אשר אינם יודעים ינסו להתחיל לאט לאט לבצע את ההחלקה,

 

בשלבים הראשונים כאשר הנם מפחדים אזי הם יכולים לבצע את הכל בצורה איטית ואף להעזר באחיזה בעמודים, ולאחר מכן כאשר הבטחון כבר עולה ומנסים שוב ושוב לבצע את הפעולה ורואים שזה אפשרי ואינו מפחיד, אזי כבר אפשר להתחיל לבצע את הגלישה בכוחות עצמכם ללא סיוע של איש וללא סיוע של דבר.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן