חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

מערכות סליקה – עבודה קלאסית מהבית

 

אחרי שנולד לי הילד הראשון החלטתי שאני לא מתכוונת לחזור לעבוד במסגרת בה יש לי בוס שאני צריכה לתת לו דין וחשבון על מה אני עושה ולהתחנן לצאת הבית כאשר אחד מהילדים שלי חולה. החלטתי שאני יוצאת לעצמאות ואעבוד מהבית. באופן זה אני יכולה להיות עם הילדים שלי בשעות אחר הצהריים וכאשר הם חולים ולעבוד במקביל. בלאו הכי אני מתחילה את היום שלי מוקדם ותמיד מספיקה יותר מרוב האנשים אז לא ראיתי כל סיבה שאתקע במשרד שעות על גבי שעות רק בשביל שהבוס שלי יהיה מרוצה מכך שרואה את זיו פניי.

החלטתי להתחיל לתת תמיכה טכנית לחברות של מערכות סליקה. בניגוד לרוב הנשים שאני מכירה, אני מאוד אוהבת את עולם המחשוב ופיתרון בעיות טכניות ולכן עוסקת בעולם של תמיכה טכנית למערכות סליקה הרבה שנים. התחלתי כתומכת טכנית באחת החברות לפני הרבה שנים ומאז צברתי מוניטין וניסיון והיו פונים אליי בבעיות הכי מסובכות. החלטתי להקים לעצמי חברה כעצמאית ולהתקשר עם חברות סליקה על מנת להציע את שירותיי. מאחר ואני מאוד מסורה לעבודה ועובדת מהבית, רמת הזמינות שלי על אף היותי אמא גבוהה הרבה יותר ולכן כדאי לחברות סליקה להתקשר איתי.

יתרה מכך, בגלל שאני עובדת הרבה דרך הטלפון הנייד אני יכולה לענות ללקוחות כמעט מכל מקום ובכל זמן. כאשר עזבתי את החברה שעבדתי בה, היו הרבה חברות של מערכות סליקה שחברו אליי והתחילו לעבוד איתי באופן עצמאי. שמחתי לקבל את האישור הבלתי מדובר הזה של היותי תומכת טכנית טובה מאחר והם עברו אליי מהחברה הגדולה. אני משתדלת לפתוח את המחשב כבר לפנות בוקר, עוד לפני שאני מעירה את הילדים וכך אם יש בעיות טכניות שעלו מנציגים של חברות מערכות סליקה במהלך הלילה אני נותנת להן מענה מיידי. אחר כך אני מוציאה את הילדים לבית הספר ולגנים ומתיישבת לעבוד עוד. בצהריים אני עושה הפסקה, מגישה להם אוכל ואז חוזרת לעבוד ומשתדלת עד השעה שש לסיים הכל. באופן זה אני גם אמא טובה וגם תומכת טובה למערכות סליקה.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן