חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

Uncategorized

שיווק באינטרנט | קידום ממומן | קידום אתרים ממומן

שיווק באינטרנט | קידום ממומן

שיווק באינטרנט הינו כלי לקידום אתרים ועסקים המתאים כמעט לכל אחד

הפרסום באינטרנט הפך בשנים האחרונות לפשוט, קל ונגיש לכל אדם, כך שכל אחד יכול לפרסם את אתרו או בית העסק שלו בקלות. ישנן מספר אפשרויות פרסום אשר מוצעות לכל בעל עסק, והוא יצטרך לבחור את השיטה המתאימה עבורו.

אז אילו אפשרויות פרסום באינטרנט קיימות?

 

  • פרסום אורגני: פרסום אורגני הינו פרסום הנובע מקידום האתר ברשתות השונות, הגדלת מספר הכניסות אליו ביום, הגדלת דירוג הגולשים את האתר וכתוצאה מכך עלייתו בדף מנוע חיפוש. בעזרת פרסום אורגני ניתן להגיע לתחילת הרשימה במנוע החיפוש כאשר מחפשים מילים הקשורות לאתר. פרסום בצורה זו הינו יעיל ביותר, ומחקרים הוכיחו כי 85% מהאנשים יכנסו למועדות אורגניות, אולם הוא דורש זמן רב והשקעה ולעיתים יכול להיות מאוד מסובך עבור פרסום אתרים בעלי נישה מאוד ספציפית היות ולא ניתן להגדיר בו טווח רחב של תוויות חיפוש.   
  • פרסום ממומן: האפשרות השנייה לפרסום היא פרסום ממומן. שיטה זו מאפשרת לבעל העסק לרכוש מודעה במנועי החיפוש השונים, כאשר המנוע הנפוץ והמומלץ ביותר לשימוש הוא מנוע החיפוש בגוגל. בעל העסק יצטרך לפתוח משתמש google adwords, להזין את נוסח הפרסומת בה הוא מעוניין, להוסיף כתובות דפי נחיתה (שאלו אתרים אליהם יופנה הגולש במידה וילחץ על המודעה), לכתוב רשימת ביטויי חיפוש בהם הוא מעוניין להופיע ותקציב פרסום. במידה והתהליך צלח, תוכל למצוא את המודעה שלך בראש דף החיפוש של גוגל.
  • אז מה עדיף? לקידום ממומן יתרונות רבים, היות והוא מאפשר בחירה של מספר רב של ביטויי מפתח וכן המערכת משוכללת ביותר ומאפשרת שיפור המודעה בצורה משמעותית. לעומת זאת, הוכח כי פרסום אורגני יעיל יותר, ובמידה והצלחתם להגיע לדף הראשון של מנוע החיפוש, רוב הגולשים יכנסו למודעה אורגנית ולא למודעת קידום ממומן. כמו כן, בפועל תשלמו בקידום אתרים מממומן רק במידה ונכנסו להודעה שלכם, ולכן אין לבעל עסק מה להפסיד רק מניסיון לפרסם את האתר בדרך זו.

 

פרסום וקידום האתר שלך חשובים להצלחת העסק

בין אם מדובר בקידום אתרים ממומן או בפרסום אורגני, העלאת אתר מצליח לרשת מסייעת רבות בקידום העסק, פרסומו ושיפור העסקים, והיא מתאימה כמעט לכל סוג עסק או שירות.

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן