חכמה מתונה

מגזין בריאות, כושר, כלכלה ופנאי

בריאות וכושר

מה ההבדל בין פילאטיס ליוגה?

יוגה ופילאטיס הפכו לחלק בלתי נפרד ממערכת השעות בחדרי כושר רבים, אבל רגע לפני שאתם נרשמים – האם אתם באמת יודעים מה ההבדלים המרכזיים בין השניים?

סטודיו פילאטיס ושיעורי יוגה ידועים היטב בזכות יתרונותיהם לבריאות, ובכל זאת מתאמנים רבים אינם באמת יודעים מה מבדיל ביניהם. היכרות עם המאפיינים של כל אחד מהתחומים תאפשר לכם למצוא את האימון שבאמת מתאים לכם, בין אם מדובר בתרגול יוגה, פילאטיס מכשירים או פילאטיס מזרון. 

פילאטיס מכשירים

יוגה או פילאטיס – כל מה שחשוב להכיר

לפני שנצלול יותר אל ההבדלים, נקצר ונאמר שאם אתם מחפשים סטודיו פילאטיס, כנראה שתוכלו להשיג בו מטרות של גמישות הגוף והמפרקים. יוגה לעומת זאת, עובדת על חיזוק והרגעת שרירים. 

מאחר שבמקרים רבים שרירים תפוסים הם אחד מתסמיני לחץ, מתאמנים רבים בוחרים ביוגה במטרה להתמודד עם הפחתת לחצים – מכאן, שהאימונים שמים דגש גם על בריאות פיזית וגם על בריאות רגשית. בנוסף, שיעורי יוגה רבים כוללים גם אלמנטים מדיטטיביים, ולכן הם תורמים לתחושת הרוגע גם מהבחינה הזו.

פילאטיס עובד כאמור על גמישות, בעצימות שהולכת ומתגברת בהתאם לסוג האימון ורמת הכושר של המתאמן. חלק מהתרגילים ניתנים לביצוע על מזרון ואחרים באמצעות פילאטיס מכשירים – שם עובדים על התנגדות ברמה גבוהה יותר. בכל אחד מהם יכולים המתאמנים לייצב את עמוד השדרה, לחזק את שרירי הבטן ולהיעשות חזקים וגמישים יותר.

פילאטיס מזרון

להשיג את המטרות שלכם עם גרייט שייפ

רוצים ליהנות משיעורי פילאטיס מכשירים אבל גם מיוגה? לזכות מכל התנאים של סטודיו פילאטיס, לצד אימונים נוספים ובמחיר משתלם? רשת גרייט שייפ היא הפתרון שלכם. בכל אחד מסניפי גרייט שייפ תוכלו לבחור באימון שמתאים לכם, בליווי מאמנים מקצועיים שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם. בין אם מדובר ב-Core Pilates או ביוגה לשיקום, הרפיה וחיזוק השרירים. 

מתאמני גרייט שייפ יכולים לגוון בסגנונות האימון, ליצור לעצמם שגרת כושר מאתגרת או להתמיד בכל פעם באימון ספציפי מהסוג שהם אוהבים. אז אם חיפשתם סטודיו פילאטיס או אימון יוגה בסטנדרט גבוה, עכשיו מצאתם. 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן